Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20400)
Tänään kuuluu Pridee.
Nyt sitä saa nyt sitä saa - vatsansa täyteen Pridee.
No ihan ok kai. Väsyttää hirveästi. Nukun 12 tuntisia yöunia, vaikea aloittaa mitään tekemistä esim. siivoamista. Masentunut en ole, sen tiedän. Useamman masennuksen elämässäni sairastanut.
Mieliala on kuitenkin hyvä! Kunpa vaan jaksais
Ihan hyvää! Nypin rikkaruohoja ja toukkia mikä on minulle hyvin terpeuttista. Alkoi sataa niin kipitin kasvihuoneeseen loikoilemaan penkille. Kivan rento päivä yksikseni.
Mietiskelen tässä Ralph Fiennesiä ja sitä kuinka kiva on kun ei ole helle. Ihan ok.
Juon siideriä ja kuuntelen Sonic Youthia - mikäs tässä , kaikki on hyvin.
Ihana kuulla kuulumisia, kylillä oli kirppariralli. Ostin kukkaruukun 50centillä ja arpajaisista ei voittoa. Terassilla juttelut ihanien ihmisten kaa including Mika Nuojua
Ajattelin tehdä ruokaa, mutku ei jatkaisi.
Hirveä darra päällä ja tindertyttö tulee käymään. Pitäisi käydä kaupassa, Alkossa ja tehdä ruoka nopeasti - apua.
Nuori vaimoni on nyt kauneusunilla. Laitoin saunan päälle ja ajattelin helliä vaimoa kokovartalohieronnalla. Saattaa mennä kyllä rakasteluksi, mutta eipä se haittaa.
Ihan hyvää. Suunnittelen muuttoa saarelle joten jännän äärellä sillai :) sen lisäksi tein uunikanaperunapataa jota juuri söin ja nyt vaan istun ja katson sivusilmällä telkkaria ja lapsen leikkejä.
Siedettävästi, vois olla pahemminkin. Hikoilen ja istun lattialla puhelimen kans. Taustalla suvikset youtubessa tietokoneella.
Lomalle lasken itseni, auta armias jos sitä häiritään. Sijaltaan ei häiritsijä nousisi.
Ihan parasta: tulin taidekurssilta ja huomenna jatkuu. N48
Teini kiukkuaa ja ilkeilee, siitä paha mieli. Taas ihan yhtäkkiä suutahti. Kysyin vain että millaisen lomareissun hän haluaisi tehdä, niin kuulemma on hirveää ettei hän saa tehdä mitään itse rauhassa vaan pakotetaan käymään mummolassa ja perhelomalla. Oikeasti isovanhemmilla ei olla käyty edes kerran kuukaudessa. Ja on saanut nukkua pitkään ja olla rauhassa. Kaipa tämä ikä menee joskus ohi, välillä vaan tuntuu tosi raskaalta. 😒
Vierailija kirjoitti:
Teini kiukkuaa ja ilkeilee, siitä paha mieli. Taas ihan yhtäkkiä suutahti. Kysyin vain että millaisen lomareissun hän haluaisi tehdä, niin kuulemma on hirveää ettei hän saa tehdä mitään itse rauhassa vaan pakotetaan käymään mummolassa ja perhelomalla. Oikeasti isovanhemmilla ei olla käyty edes kerran kuukaudessa. Ja on saanut nukkua pitkään ja olla rauhassa. Kaipa tämä ikä menee joskus ohi, välillä vaan tuntuu tosi raskaalta. 😒
Teineillähän ne tunteet myrskyävät voimakkaasti. Draamankaari on niin suuri sen ikäisillä. Varmaan vaan tyypillistä teini-iän uhmaikää.
Kiitos kaikille kuulumisistaan kertoneille, oli mielenkiitoista luettavaa
Heinäkuun terkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teineillähän ne tunteet myrskyävät voimakkaasti. Draamankaari on niin suuri sen ikäisillä. Varmaan vaan tyypillistä teini-iän uhmaikää.
Niinhän se on. Normaalia. Mutta silti tuntuu pahalta näissä tilanteissa. Ja kun niitä on joka käänteessä. Klassisesti vaan ihmettelee mihin se mun ihana lapsi on hävinnyt ja tilalle tullut itsekäs ärripurri, joka pienemmästäkin sytykkeestä räjähtää. Pahimmalta ehkä tuntuu se itsekkyys. Kun aiemmin toisia huomioiva lapsi ei yhtäkkiä osaa ajatella yhtään mitään muuten kuin oman navan kautta.
Vähän on huono päivä, mpari päivää sitten raahasin painavaa esinettä ja nyt on sitten kipeenä paikat että joutuu kävellessä linkuttamaan
Olen siivonnut tänään ja ajatellut salaista ihastustani.
Miten tuntuu niin kurjalta, vaikka on eka sadepäivä pitkään aikaan? Ihan kuin helteistä olis jo pitkäkin aika....
Sade saa kyllä luonnon tuoksumaan upeasti.
Onneksi helle helpottaa. Uusi hallitus latasi varmaan paineita te-toimistoon, ovat virkailijat 'puun ja kuoren välissä', itsellä 2v eläkkeeseen, osa-aikatyöt ei meinaa työkkärille riittää...