Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20720)
Olen innoissani. Löysin ihanalta vaikuttavan kotimaisen elokuvan Elonet-sivustolta.
Olen etsinyt netistä ilmaiseksi löytyviä mielellään vanhoja elokuvia joiden tarinoissa vietetään joulua jossain kohtaa. Aion katsoa niitä sitten kun joulu on lähempänä, ehkä marraskuussa. Nyt löysin tosiaan lupaavalta vaikuttavan, Miriam (1957). Draama orvoksi jääneestä teinitytöstä joka muuttaa kansakoulunopettajan perheeseen kotiapulaiseksi. Katsoin jo pätkiä elokuvasta, ja siinä on ihania joulunviettokohtauksia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kaipaan Mauritiuksen kuulumisia. Ja monen muun mukavan.
Niiden, jotka uskoo Dorikseen, eikä tähän valehtelevaan jankkaajaan. En asu lähelläkään Päijät-Hämettä, en valehtele, en ilkeile. En ruoki trollia, ohitan tyhmät viestit, ilmiannan asiattomat. Ne muutamat viestit, jotka kirjoitin nimelläni eilen, poistettiin. Tämän päiväiset tallessa, osa.
En ymmärrä, miksi Dorishullu jatkaa ja jatkaa, pakkomielteisesti. Kateutta varmaan. Maalittaa keräten valheellisesti monen eri kirjoittajan viestit. Mitään selkeää, todistettavaa syytöstä ei Dorista kohtaan ole. Vain valheita.
Vuosia tämä ketju sai jatkuakin mukavana, kaikkien tavallisena kuulumisten ketjuna. Jotenkin uskoin, että useimmat tahtoivat jatkuvan niin. No. Trolli tahtoi toisin.
Olen ihan oikeasti ihan tavallinen, utelias, mukava ihminen. Muu on pötyä. Olen se sama N61, joka ketjun avasi kysyen kuulumisia niiltä, joilta kukaan ei koskaan kysy.
Kuule, moni + moni uskoo sinuun ja kirjoituksiisi. Älä anna periksi jankkaajalle, monet meistä ihmettelee tuon jahkaajan, jaarikoijan, kumman tyypin kirjoituksia. Valitsit, viisaasti, ettet vastaile hänelle, siitähän ne trollit elää. Kuolevat pian, ellei kukaan ruoki, provosoidu strooreistaan.
Onneksi meillä muilla on elämä, ei ehdi muutaman minuutin välein kompata itseään. Läpinäkyvää toimintaa. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään tohdinko kirjoittaa tänne enää, mutten pysty pitämään asiaa sisällänikään! Palasin Mauritiukselta ja on aivan uskomatonta miten koko elämäni muuttui matkalla. Tapasin sielunkumppanini! Hänen kanssaan koen olevani täysin oma itseni, paras versio itsestäni. Ei minkäänlaista tuomitsemista tai painetta esittää mitään. En ole ketään kohtaan tuntenut ikinä samoin. En edes lasteni isää kohtaan tuntenut mitään tällaista! Nyt pitäisi vaan keksiä, miten saataisiin Donatien Suomeen. Jos se ei onnistu, muutan itse Mauritiukselle.
Sori. En usko. Jankkaaja varmaan kirjoittaa, on tehnyt jo samat Doriksen, kukkakimpun nimissä, lytännyt pitkiksen ja haukkunut lammasta pönttöpääksi. Mauritiuksen mstkaajankin sotkotti gambian seksimatkoihin.
Sori ystävät, olen menettänyt uskoni hyvään ihmiseen
Unohdin jo hänet hetkeksi. Ihana odotella oikeita kuulumisiaan.
Uskon sinua Doris, jos osaat selittää ne sivupersoonasi. Miksi näyttelit lukiolaista? Tai bloggaria, joka kehui sinua. Miksi näytteli yh-äitiä toisessa ketjussa? Äikänopea? Miksi ihmeessä? Miksi kerrot olevasi muualta kuin Päijät-Hämeestä, vaikka sahtia tehdään siellä ja golfkenttäkin on siellä. On niin paljon ristiriitoja ja epäilyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään tohdinko kirjoittaa tänne enää, mutten pysty pitämään asiaa sisällänikään! Palasin Mauritiukselta ja on aivan uskomatonta miten koko elämäni muuttui matkalla. Tapasin sielunkumppanini! Hänen kanssaan koen olevani täysin oma itseni, paras versio itsestäni. Ei minkäänlaista tuomitsemista tai painetta esittää mitään. En ole ketään kohtaan tuntenut ikinä samoin. En edes lasteni isää kohtaan tuntenut mitään tällaista! Nyt pitäisi vaan keksiä, miten saataisiin Donatien Suomeen. Jos se ei onnistu, muutan itse Mauritiukselle.
Sori. En usko. Jankkaaja varmaan kirjoittaa, on tehnyt jo samat Doriksen, kukkakimpun nimissä, lytännyt pitkiksen ja haukkunut lammasta pönttöpääksi. Mauritiuksen mstkaajankin sotkotti gambian seksimatkoihin.
Rohkeneeko kirjoittaa, kun ketju mennyt sekoiluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin jo hänet hetkeksi. Ihana odotella oikeita kuulumisiaan.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Ihan tasan sama ihminen olen joka kirjoitti muutama viikko sitten Mauritiuksen-matkastaan. Muunlaisia kuulumisia ei ole tulossa. 395
Tämä on viimeinen kommenttini tähän asiaan: asun Etelä-Suomessa. En kirjoittanut muulla kuin Doris-nimellä, sitä ennen 61, 62, 63, 64 vuotiaana. Voivoi. Ihastelin useinkin ketjun pitkää ikää, en ottanut ansiota nimiini, vaan kaikille meille. Mitäs vielä: poistin mielestäni asiattomia viestejä, moni muu oli samalla asialla.
Tiedetään. Turhaan tätä selitän. En kirjoittanut koko elämääni tänne, en lähellekään. Tämä ketju on vain yksi pieni, hauska osa.
No. Tauko teki hyvää. Saatan jatkaakin sitä.
Doris
Hyvää yötä :)
ihan kohtalaisesti menee mutta ruuan hinnan tuplaantuminen syö palkasta enemmän ja köyhiä sieltä saa etsiä osakkeenomistajat saavat tukia ja rikkaat ranskassa meno muuttui kun oli pakko Lukeskiaa lehdykkä mv tai netsistä m ur kut or g tämä tansi on tekoälyä vastaan jota kannattaa käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden, jotka uskoo Dorikseen, eikä tähän valehtelevaan jankkaajaan. En asu lähelläkään Päijät-Hämettä, en valehtele, en ilkeile. En ruoki trollia, ohitan tyhmät viestit, ilmiannan asiattomat. Ne muutamat viestit, jotka kirjoitin nimelläni eilen, poistettiin. Tämän päiväiset tallessa, osa.
En ymmärrä, miksi Dorishullu jatkaa ja jatkaa, pakkomielteisesti. Kateutta varmaan. Maalittaa keräten valheellisesti monen eri kirjoittajan viestit. Mitään selkeää, todistettavaa syytöstä ei Dorista kohtaan ole. Vain valheita.
Vuosia tämä ketju sai jatkuakin mukavana, kaikkien tavallisena kuulumisten ketjuna. Jotenkin uskoin, että useimmat tahtoivat jatkuvan niin. No. Trolli tahtoi toisin.
Olen ihan oikeasti ihan tavallinen, utelias, mukava ihminen. Muu on pötyä. Olen se sama N6
No tämähän on sinun vaatimaton mielipiteesi. Aloita toki oma ketjusi. Kehu siellä itseäsi.
Minä olen minä. Ihan tavallinen Doris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kirjoittaja, joka esitti Mauritiuksen matkaajaa, teki kaksi alkeellista virhettä: "sielunkumppani" ja "paras versio itsestä". Sori, ei mene läpi täälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.
Tässä vielä muistutuksena katsaus ketjun aloittajan persoonaan. Huonosti peiteltyä itsekehua kököllä suomen kielellä. Ja irvokasta on tuo "kuunnellen vastauksen", kun n. kolmasosa kuulumisista on aloittaja hengenheimolaisineen poistattanut. Että niin aidosti haluttiin tietää. Ihan hyvä että joku on nyt ottanut asiakseen poistattaa näitä "kivoja" viestejä, niin saa aloittajakin nyt maistaa vähän omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri oikein rehenteli kuinka paljon on poistattanut viestejä. Tämä siitä seurasi.
Enkä rehennellyt. Tunnustin poistaneeni jonkun asiattoman viestin, muutkin tunnusti näin, kun kyllästyivät jatkuvaan ap:n syyttelyyn siitä.
Ei olis kannattanut tunnustaa, näin rehellisyys palkitaan?
Puutarhuri
Minäkin poistin ilkeitä, törkeitä, jankkaavia. Moni myönsi poistavansa.
Kivittäkää minutkin!
Mummeli
On selkeästi eroa, poistattaako asiattomia vai tavallisia kuulumisia! Kummallista käytöstä tuo kivojen viestien poisto. Herkemmät kärsii, vahvemmat ei piittaa.
&n
Voi papparessu kun eksyit väärään ketjuun. Seksiosiossa voit jakaa kokemuksesi, ne intiimeimmätkin. Osaat sinne kyllä, tai voit pyytää apuja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan oikeasti ihan tavallinen, utel
No tämähän on sinun vaatimaton mielipiteesi. Aloita toki oma ketjusi. Kehu siellä itseäsi.
Minä olen minä. Ihan tavallinen Doris
Varsin kuvaavaa on, että mielestäsi näköjään kaikkien pitäisi kehua itseään avaamissaan ketjuissa. Kuten itse olet tehnyt täällä kyllästymiseen asti. Oletko ajatellut sitä vaihtoehtoa, että ketjuja voisi aloittaa muustakin syystä kuin oman egonsa pönkitykseksi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on viimeinen kommenttini tähän asiaan: asun Etelä-Suomessa. En kirjoittanut muulla kuin Doris-nimellä, sitä ennen 61, 62, 63, 64 vuotiaana. Voivoi. Ihastelin useinkin ketjun pitkää ikää, en ottanut ansiota nimiini, vaan kaikille meille. Mitäs vielä: poistin mielestäni asiattomia viestejä, moni muu oli samalla asialla.
Tiedetään. Turhaan tätä selitän. En kirjoittanut koko elämääni tänne, en lähellekään. Tämä ketju on vain yksi pieni, hauska osa.
Doris
Valehtelet! Olit myös Anonyymi - ikuisesti!
Ja miksi menit toiseen ketjuun riehumaan, jollet ollut sen aloittaja-yh-äiti? Miksi se ketju muuttui heti, kun sinut paljastettiin? Syytit, uhkailit ja ajoit pois niin kuin täällääkin. Olet valehtelija, itsensäkehuja, ilkeä narsisiti. Kuolevallekin vittuilit morfiinista tänäänkin. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri oikein rehenteli kuinka paljon on poistattanut viestejä. Tämä siitä seurasi.
Enkä rehennellyt. Tunnustin poistaneeni jonkun asiattoman viestin, muutkin tunnusti näin, kun kyllästyivät jatkuvaan ap:n syyttelyyn siitä.
Ei olis kannattanut tunnustaa, näin rehellisyys palkitaan?
Puutarhuri
Minäkin poistin ilkeitä, törkeitä, jankkaavia. Moni myönsi poistavansa.
Kivittäkää minutkin!
Mummeli
On selkeästi eroa, poistattaako asiattomia vai tavallisia kuulumisia! Kummallista käytöstä tuo kivojen viestien poisto. Herkemmät kärsi
Pappa saa olla täällä. Ihan kaikki saa olla täällä. Mutta toivotaan D:n lopullista katoamista. Kirkon eteiseen jalkapuuhun häpeämään valheitaan ja itsekorostustaan, se on D:n paikka.
Doris saa maistaa omaa lääkettään!
Paha saa palkkansa. Valehtelijat paljastetaan. Kivat viestit katoavat kuten D:kin teki muiden kivoille viesteille.
Vierailija kirjoitti:
Doris
Olen ketjun pitkäaikainen lukija ja on ollut kivaa seurailla ihmisten arkipäiväisiä kuulumisia, kun omassa elämässä tapahtuu niin vähän. Yhtä asiaa olen kyllä mielessäni ihmetellyt, ja se on tämä. Mitä ihmeen väliä sillä on, milloin ketju on aloitettu? Olet tuonut asian esiin usein niinkuin itsekin tuossa toteat. En voi ymmärtää, ketä se voi kiinnostaa? Useinhan täällä on keskusteluja, jotka on alkaneet vuosia sitten. En ole kenenkään muun nähnyt kommentoivan niitä, ainakaan positiivisessa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Doris
Ihana. Hyvää yötä kaikille. Doriksen ansiosta ketju on jatkunut tähän päivään, ei kenenkään jankkaajahäirikön:( alottais oman ketjun, säilyis elossa varmaan 1/2 päivää... kateus!
🤠💥🎯💥💥💥
Loppunäytös menossa.
Doris häpeää ja katoaa lopullisesti.
Kaikki elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.