Apua, koko päivän puristanut rinnasta, voiko olla
Säteileekö kipu johonkin? Paheneeko jossain tietyssä tilanteessa? Onko hengitysvaikeuksia?
Kommentit (13)
Haepa aamulla apteekista närästyslääkettä ja nuku kunnon yöunet...
jos auttaa niin on närästystä. Jos ei niin on sydänperäistä.
ehka juuri ahdistusta tai sitten sita narastysta ( itsellani ruoansulatuksesta johtuvat kivut heijastuvat myos juuri tuohon kohtaan ).
Koita olla ajattelematta ( vaikeaa tosin jos kovin sattuu ) ja mene lepaamaan tai jos alkaa pelottamaan niin sitten sinne ensiapuun, jos olisi sydanperaista niin se on tutkittava kivun aikana..
myös lapaluiden välissä? Itselläni usein tuollaista eli "rinnasta puristaa" ja sattuu lapaluiden väliin. Olen kyllä ajatellut että johtuu närästyksestä, liiasta kahvista tms.
mua on ahdistanut koko kesän, mutta se on ollut lähinnä psyykkinen tunne. Tämä on täysin fyysinen olotila, mutta siis todennäköistä on, että ahdistuksesta johtuu.
Ei tunnu lapaluissa yhtään.
tuli tietotyöstä (tein koko ajan töitä kahdella koneella ristiin, huono ergonomia), mutta kuulemma yleinen mummoilla jotka pesseet juuriharjalla mattoja :)
lääkkeeksi sain vahvaa ibuprofeenia ja lepoa
Tosiaan puristi rinnasta ja oli vaikea olla paikoillaan. Kipua se ei kuitenkaan ollut.
Mahdollisia syitä on keuhkoveritulppa tai sydäninfarkti joihin molempiin pitää saada hoitoa.
Närästys kyllä koskee minullakin rintakehälle ja epäiltiin sydänperäistä vaivaa.
Astmakin olisi mahdollinen jos hengitysvaikeuksia mutta se on kivutonta.
Ikäsi? Nuorillakin voi olla veritulppia.
aamuun ja sitten jos jatkuu, niin meen lekuriin.
oon 32 v.
ja tiedät kait että hoitamattomaan veritulppaan voi kuolla toki voi siihen menehtyä vaikka hoidetaankin.
närästystä? Tuosta tissien yläpuolelta keskeltä painaa ja puristaa.