Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pillu on upeimmillaan raskauden aikana

Vierailija
24.09.2022 |

Onko muut samaa mieltä? Se miten turvonnut, kiimainen ja punahehkuinen pillu on silloin, on jotain todella upeaa. Koko pillu on kuin puhkeamaisillaan oleva ruusu joka kimmeltää kiimaista nektariinia. Tunne kullissakin on mahtava. Muutenkin naisen halut ovat aivan eri luokkaa. En ole minään muuna aikana saanut niin kiihkeää seksiä. Ja turvonneet, kiinteät rinnat lisäävät vielä kiihkoa. Haikeudella muistan aikaa....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kauneimmillaan, mutta aivan taivallisen tuntuinen ja kiimainen. Vaimo halusi aina liki joka päivä kullia koko raskausajat. Kiima alkoi lasta tehtäessä ja jatkuin tärppäämisen jälkeen koko 9kk putkeen. Parasta aikaa. Minulla ei ollut mitään sitä vastaan, että tehtiin 4 lasta. Joka raskauden aikana sama juttu. 

Vierailija
2/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä kauneimmillaan, mutta aivan taivallisen tuntuinen ja kiimainen. Vaimo halusi aina liki joka päivä kullia koko raskausajat. Kiima alkoi lasta tehtäessä ja jatkuin tärppäämisen jälkeen koko 9kk putkeen. Parasta aikaa. Minulla ei ollut mitään sitä vastaan, että tehtiin 4 lasta. Joka raskauden aikana sama juttu. 

Miksi se välttämättä ole kauneimmillaan juuri tuolloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se välttämättä ole kauneimmillaan juuri tuolloin?

Häppäreihin tulleet pulleat suonikohjut eivät mitenkään kaunistaneet pillua. Muuten jo valmiiksi turpea halukas pillu on parasta mitä olla voi. 

Vierailija
4/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se puolison pillu märkä ja turvonnut silloin. Mutta parasta oli se että puolisolla teki alkuraskauksia lukuunottamatta seksiä mieli koko ajan ja silloin pantiinkin lähes joka päivä. Varsinkin toisella kerralla puoliso tosin halusi lähes joka kerta pyllyyn, eikä sekään toki minua haitannut, täysin päin vastoin.

Vierailija
5/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Olihan se puolison pillu märkä ja turvonnut silloin. Mutta parasta oli se että puolisolla teki alkuraskauksia lukuunottamatta seksiä mieli koko ajan ja silloin pantiinkin lähes joka päivä. Varsinkin toisella kerralla puoliso tosin halusi lähes joka kerta pyllyyn, eikä sekään toki minua haitannut, täysin päin vastoin.

Muuten olisi voinut uskoa mutta tuo että halusi pyllyyn vei uskottavuuden. Kukaan nainen ei ota kakkabasillien aiheuttamaa tulehdusriskiä raskaana ollessaan. Niitä raskausvaivoja on yli tarpeen jo muutenkin.

Vierailija
6/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Muuten olisi voinut uskoa mutta tuo että halusi pyllyyn vei uskottavuuden. Kukaan nainen ei ota kakkabasillien aiheuttamaa tulehdusriskiä raskaana ollessaan. Niitä raskausvaivoja on yli tarpeen jo muutenkin.

Vaimoni halusi peukalon pyllyyn joka kerta 4:n raskauden aikana. Aiempina kertoina ei halunnut ja pylly ollut muutenkin enimäkseen exit only. Mutta silloin kaikki ekat orgasmit laukaisin nuolemalla ja sormettamalla ja aivan lopuksi peukalo piti työntää pyllyyn. Siitä lähti orgasmi ja  supisteli kovaa aina koko alapää, pylly pillu ja kaikki vatsaa myöten. Mutta ihan terve ja fiksu tyttö tuli kumminkin. 

Hän olisi varmasti halunnut kaluni pyllyyn, jos se olisi sinne kivutta mahtunut. Mutta pieni mikä pieni, hyvä kun edes peukalo meni sisään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi