Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kumppanillasi hallussa sinusta otettuja alastonkuvia?

Vierailija
23.09.2022 |

Onko sinun kumppanillasi hallussa sinusta otettuja alastonkuvia? Jos on, mikä on kuvien käyttötarkoitus, ja mikä oli motiivi kuvien ottamiseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai: onko sinulla hallussa alastonkuvia kumppanistasi?

Vierailija
2/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon miehestäni! Ja videoita, missä alastomana tanssi ja tekee helikoptereita! Ihan hulvattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle olen lähetellyt nakukuvia vaikka kuinka paljon, mutta kasvot niissä eivät näy. Hänen kuviaan minulla ei ole.

Vierailija
4/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle olen lähetellyt nakukuvia vaikka kuinka paljon, mutta kasvot niissä eivät näy. Hänen kuviaan minulla ei ole.

Niin ja motiivina tässä on ollut piristää hänen päiväänsä pienellä kuumottelulla, kun olemme viikottain useamman yön eri paikkakunnilla. Kuvan tai videon ottaminen ja lähettäminen hänelle kesken seksiviestittelyn on myös itselleni kiihottavaa, joten minulla sitten lienee juuri sen verran ekshibitionistista taipumusta.

Vierailija
5/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla löytyy alastonkuvia. Löytyy myös kuvia joissa vaimon paikat ovat täysin levällään sekä miehen varustus täydessä juhlakunnossa. Ei kai niillä sen suurempaa käyttötarkoitusta ole, mukavia katsella.

Vierailija
6/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon miehestäni! Ja videoita, missä alastomana tanssi ja tekee helikoptereita! Ihan hulvattomia.

MAINIOO! Kun noi kaikki Helikopterit on ihan PARASTA;))

Vierailija
7/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tehtiin jo aikojen alussa päätös, ettei kuvata seksiä eikä alastonkuvia, niin ei tule niistä ongelmiakaan. Ollaan ehkä tylsiä, mutta rationaalisia niin tämän kuin esimerkiksi talousasioiden osalta.

Vierailija
8/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

On myös kuvia jossa mun Pillu on märkänä, huulet levitettynä auki.

Koska mun miestä kiihottaa mun Pillu juuri sellaisena

Vierailija
9/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja niitä on vuosien varrella kertynyt tuhansia. Videoita löytyy myös.

Vierailija
10/16 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on "miesluolassaan" minusta ottamiaan nakukuvia joissa kasvotkin näkyy. Ottanut vaivihkaa torkkuessani touhujemme jälkeen. Kiristää minua uhkaamalla lähettää ne vaimolleni. M36

Vierailija
11/16 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikka kuinka monta alastonkuvaa ja videota avovaimostani silloin kun hän oli vielä nuori ja kaunis eli ikähaarukassa 33-39. Näin kuusikymppisenä on mukava joskus runkkailla niille kuville kun avovaimo on vuosien aikana lihonnut ja rupsahtanut niin ettei seksi hänen kanssaan enää pahemmin kiinnosta.

Vierailija
12/16 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hulluja. Mulla on monen naisen naku kuvia. Ovat lähettäneet niitä itse minulle. Olen monta kertaa sanonut heille ajatelkaa jos julkaisen ne. Ei auta lähettävät vain lisää.

Se taitaa kuulua ajan henkeen. Hakevat hetken huomiota hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
13/16 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua kuviani. Muiden naisten kuvat kyllä kelpaavat, minä olen liian vastenmielinen.

Vierailija
14/16 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mieheni harrasti valokuvausta, joten siistejä alastonkuvia otettiin. Panin ne jossain vaiheessa roskiin, etteivät teinit löydä ja nyt kaduttaa. Yhden löysin jokin aika sitten ja panin merkille, etteivät rintani ole paljoakaan löystyneet, vaikka ovat isot. Kuva on otettu noin 25 vuotta sitten. 

Vierailija
15/16 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Jos alkaa siaksi, tuhoan hänet levittämällä someen kaikki kuvat videot.

Vierailija
16/16 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat hulluja. Mulla on monen naisen naku kuvia. Ovat lähettäneet niitä itse minulle. Olen monta kertaa sanonut heille ajatelkaa jos julkaisen ne. Ei auta lähettävät vain lisää.

Se taitaa kuulua ajan henkeen. Hakevat hetken huomiota hinnalla millä hyvänsä.

Eräs nainen jota olen kerran pannut lähettelee miehensä ottamia kuvia sekä linkkejä joista voi katsoa nakukuvia hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän