Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka olla itsevarma ilman ystäviä

Vierailija
19.09.2022 |

Inhottaa kun ihmiset säälivät ja kuinka elämäni on ankeaa. Ja pitävät minua outona jos kerron. Haluan olla avoin ja kertoa totuuden ettei minulla ole ystäviä. Nautin elämästäni ilman ystäviä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla itsevarma, jos välität noin paljon siitä mitä ihmiset ajattelee. Ole sellainen kuin olet ja nauti siitä mistä nautit, ja vähät välitä muiden mielipiteistä. Siinä on itsevarmuuden avain.

Vierailija
2/3 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että enemmän on niitä, joilla ei ole läheisiä ystäviä. Saati, että olisi jotain ystäväporukkaa. Harva vaan kehtaa tuota ääneen sanoa.

Mulle on käynyt iän myötä niin, että en jaksa ihmisiä samallalailla kuin ennen. En jaksa sellaisia, joilla on elämänhallinnassa puutteita, tai ovat itsekeskeisiä ja jauhavat vain omista asioistaan kysymättä mitä toiselle kuuluu etc.

Myös perheelliset kaverit ovat jääneet, koska itse velana en tunne yhteenkuuluvuutta perheellisten kanssa.

Toki tunnen välillä yksinäisyyttä. Mutta sitä itsevarmuutta on haettava niistä asioista, jotka on itsellä hyvin. Ja vain hyväksyttävä se oma elämäntilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe yksinäisyyttä ja olen hyväksynyt asian. Mutta muut ihmiset eivät hyväksy, siksi en kehtaa myöntää asiaa. Joudun lähtemään pois kun alkavat keskustelemaan kavereista.