Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyvää maitorahkasta, kun laihduttaa..=)?

Vierailija
30.10.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopein herkku on sekoittaa joukkoon vaikka purkki ananasmurskaa ja makeutusainetta tai hieman sokeria (itse vältän makeutusaineita ja käytän hedelmäsokeria, joka on makeampaa kuin sokeri ja alhaisempi GI). maitorahkaa parempi (ja edullisempi) vaihtoehto on se saksalien rahkavalmiste, missä hieman jugurttia joukossa. maistuu mielestäni hyvälle ihan sellaisenaankin tai pakastemarjojen kanssa.

Vierailija
2/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoremehua + hedelmiä, tulee loistava juoma. Lisäksi voi laittaa esim. kauraleseita niin tulee täyteläisempää. Ei tarvitse sokeria, kun hedelmissä on itsessään.

Mustikkasoppaa ja rahkaa tehosekoittimeen, tulee hyvää mustikkajuomaa, eikä tarvitse lisätä sokeria kun mustikkasopassa on jo.

Mielikuvitus rajana, rahkalla voi tehdä vaikka mitä, mutta juomat on mun suosikkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilko rahkan sekaan omena, ripottele päälle kanelia ja mausta nokareella hunajaa. Sekoita koko sotku ja nauti.

Vierailija
4/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vatkaan rahkan sekaan purkillisen kuohukermaa, mieluiten Lidlin, kun on hieman rasvaisempaa kuin Valion.

Lisään sitten mansikoita ja vadelmia sekä makeutusainetta.

Joskus lisään vielä mascarpone-juustoa.

Vierailija
5/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisääkin saa vielä tulla jos jollain on jotain herkkuja vielä takataskussa.. ;)

Vierailija
6/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahdottaa rasvatonta maitoa tehosekoittimessa tai yleiskoneessa. Sekaan rahka ja marjat niin hyvää tulee.