Peskääpä sitten ne kaarituelliset pesupussissa / käsin!!
Meille ostettiin viime viikolla uusi pesukone, joka alkoi melkein heti pitää tosi pahaa ääntä. ://
Tänään sitten kävi huoltosetä, joka kaivoi koneen sisuksista irronneen kaarituen. Kyllä nolotti! Mutta ainakaan en toiste moista koneeseeni laita!
Kommentit (10)
Pesettekö te rintaliivit pesukoneessa? Niissähän on käsinpesun merkki! Minä käytän vain kaarituellisia, mutta pesenkin ne käsin. Koska 60 euroa on aika iso raha, ja haluan, että ne kestävät pitkään. Lycrahan menettää joustonsa helposti.
Rintsikat neuvotaan pestäväksi pesupussissa silkkiohjelmalla (käsinpesu).
Ole noudattanut neuvoa ja hyvin on puhdasta tullut.
Kaarituelliset rintsikat vain KÄSINpesuun !
Silkkipesussakin kaasituet voi irrota. Tarkasta ainakin ensin, onko kankaassa kulumia kaaritukien päissä joista saattaisi päästä karkuun...
Sitä paitsi kuulostaa hirveeltä ekologiselta tuhlaukselta pestä muutamat rintsikat koneessa. Aina pitäisi pestä vain täysiä koneellisia.
En ole koskaan huomannut, että liivit haisevat " hielle" . Tunkkaiselle kyllä, ja se lähtee pesussa. Ihan tavallisella omolla pesen käsin.
Mulla kunnon pesupussit, ja koneessa pesen muun 40 asteen pyykin seassa pesupusseissa. Ja ihan hyvin rintsikat kestävät tämän!
Pesupussissa oli liivit, mutta läpi tuli kaarituki. Kone piti jonkin aikaa hirveää räminää ja meteliä, mutta ei pidä enää. Kai se kaarituki on jossain nyt niin hyvässä paikassa, ettei häiritse koneen käyntiä.
muun pyykin seassa, pesupussissa. Hyvin ovat kestäneet. Toki tsekkaan, että kaarituet eivät ole " tulossa" ulos.
Onhan sitä lycraa muissakin vaatteissa ja normaalipesu niillekin.
Vierailija:
Pesupussissa oli liivit, mutta läpi tuli kaarituki. Kone piti jonkin aikaa hirveää räminää ja meteliä, mutta ei pidä enää. Kai se kaarituki on jossain nyt niin hyvässä paikassa, ettei häiritse koneen käyntiä.
sukasta ja päätynyt rummun ulkopuolelle. :-( Sukkapari oli siis jäänyt pesupussista.
ja ihan vaan muun pyykin joukossa, mulla onkin 11 v vanha kone. Olisiko jotenkin uusien koneiden ongelma kun olen kuullut että parilla ystävälläkin on tullut pesupussista ulos ja koneelle jouduttu tilaamaan korjaaja.
Tosin ostankin vain laadukkaita (eli kalliita) liivejä. Käytän kyllä myös pesupussia, aina.