Sori,mun on nyt vaan ihan pakko kysyä..
Kuka hullu jaksaa katsoa Big Brotheria???? Siis eikö ihmisillä oikeesti ole tarpeeksi mielenkiintoa omassa elämässään? Ja mistä ihmiset repivät aikaa tuijottaa jotain niin joutavaa!
Kommentit (14)
tai hellimässä miestäsi tuollaisen joutavan ihmettelyn sijaan??
tosin olla merkitystä, että meillä ei näy SubTv......
Tähän sitä vaan jumahtaa koneen ääreen tuijottamaan noiden ihmisten touhuilua...
tuossa se pyörii samalla kun nyt surffaan netissä...
kolmonen
En mä kyllä tälläkään palstalla ole kuin muutaman kerran kuussa. Ei ole sitä aikaa ja ei tämä palsta olisi enemmän ajan haaskauksen arvoinenkaan!!
Katsokaa mieluummin vaikka kaunareita tai salkkareita!!
hellein jo miestäni, paijasin lapset nukkumaan ja pysähdyin hetkeksi katsomaan BB:tä. Onpas mukavan joutavaa istua sohvalla ja katsella.
Mä kuulun BBn seuraajiin. Mielestäni on mielenkiintoista katsoa minkälaisia psykologisia ilmiöitä tulee, kun ihmiset, jotka eivät ole itse valinneet itsensä ympärille ihmisiä, joutuvat olemaan saman katon alla. Valitettavasti suomalaisessa versiossa ei psykologit analysoi niin hyvin kuin brittiversiossa, joten joutuu ihan itse pähkäilemään asioita ;-)
Muuten en kyllä telkkaria katsokaan, bb tulee hyvään aikaan, kun lapsi on jo nukkumassa ja on omaa rauhaa. Monet mehevät keskustelut aiheesta saa myös miehen kanssa.
VIITSII uhrata tunteja päivässä tuijottaen toisten ihmisten touhuiluja.. Silloin nousee noi kysymykset mieleen,onko joidenkin ihmisten OMA elämä niin mielenkiinnotonta tai jotain! Tietenkin on eri juttu jos silloin tällöin katsoo.. En mä ketään tuomitse,jatkakaa vaan BB tuijottelua,eihän se mua HAITTAA vaan IHMETYTTÄÄ!!!
siis miten jollain on kuusviikkosen työpäivän päätteeksi aikaa tulla turhalle sivustolla mankumaan jonkun BB katselusta.. ohhoh.. mahtasko olla ihan sama mitä muut katsoo, vai onko se tosiaan vaivannut sun päätäs jo kauemmankin?
enimmäkseen tulee katsottua illalla samalla kun surffaa netissä tai lueskelee jotain... siihen asti kunnes nukahdan. Eipä tässä ole parempaakaan tekemistä, niin säälittävää kuin se onkin:D
kolmonen
mietin miten selviän kun bb loppuu, ihan kuin kaikki kaverit kaikkoaisi.
ainoan ystäväni menetin viimeviikolla