Onko muita, jotka aloittavat huomenna innolla työviikon?
Minulla jäi työt perjantaina niin mielenkiintoiseen vaiheeseen, etten malttanut tänääkään olla kokonaan niistä erossa. Huomenna saa onneksi ihan kokonaan keskittyä niihin. Ihan innolla odotan.
Kommentit (12)
Minä. Huomenna taas jotain uutta. Joku uusi näkökulma.
Mitähän sitä pitäisi tehdä työkseen, että sitä tekisi mielummin kuin vain olisi ja harrastaisi. Olin opintojen jälkeen 90-luvun lamassa innokas kotioluen ja -viinin tekijä ja juoja. Pääsin sitten töihin olut- ja viinitarvikeliikkeeseen. Siinä yhdistyi työ ja harrastus. Silti olisin mielummin ollut kotona tekemässä ja juomassa niitä kuin myymässä.
Pitkästä aikaa mielenkiintoisia hommia. Aloitan heti aamusta täysillä.
Ikävä tulla pilaamaan teidän hehkutusketju, sori siitä, mutta en todellakaan odota. Töissä on kamala kiire ja samat jutut toistuu yksitoikkoisesti joka päivä. Aivotonta puurtamista ja tylsyyden huipentumaa. Oon haku päällä, mutta ei tärppää ja mietin jo lopettamista tyhjän päälle.
Hyvillä mielin lopetan huomenna työputken ja tiistaista eteenpäin loppuviikon vapaalla.
Ai, sullakin on siellä salarakas, kuten eräällä (entisellä) ystävälläni. Aikani peittelin hänen syrjähyppyjään, kunnes en enää jaksanut. Nyt ollaan siis ex-ystävät.
Johan tässä on maattu. Hyvä saada taas tekemistä.
Ei ole... työnteko on rikkaiden keksintö orjuuttaa tavallisia suomalaisia...
Lätkin pomoa turpiin ja poltan koko saatanan puljun!
Voi te onnelliset jotkat viihdytte työssänne. Minä puolestani irtisanouduin tänään ja toivon että löydän nopeasti uuden, mukavan työpaikan.
Aina. Samalla alalla 35 vuotta, ja aina on mukavaa tehdä töitä.