Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastetaanko teillä seksiä menkkojen aikana?

Vierailija
29.10.2006 |

Meillä ei vaikka välillä mieli tekisi :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä kun on pahimmat päivät ohi.

Vierailija
2/20 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin myös " normaalisti" , mutta mies ei oikein asiasta innostu. Jännää kyllä, että tämä on ensimmäinen mies jolle ei pipari menkkojen aikana kelpaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei entisiä eikä nykyistä

Vierailija
4/20 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan. Kukaan entisistäkään miehistä ei ole kokenut kuukautisia epämukaviksi. Sänky tosin saattaa olla seksin jälkeen kuin verilöylyn jäljiltä, mutta lakanathan saa pyykkiin... ;)

Vierailija
5/20 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrasteta, pari päivää ennen ja jälkeen menkkoja minua ei oikein haluta sekstailla, tyttöystävä ei oikein tykkää tästä politiikasta mutta mielestäni käytäntö on melko luonnollinen.

Vierailija
6/20 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä käytetään kumeja ehkäisynä kun imetän (en halua hormoneja koko imetysaikana). Mukavaa kun menkkojen aikana uskaltaa touhuta ilman kumeja. Harrastetaan siitä syystä seksiä paljon juuri menkkojen aikaan.

Joskus kauan kauan sitten, poikaystäväni ei halunnut seksiä menkkojen aikaan. Siinä oli yksi syy antaa kenkää. Minä pidän seksistä ja en taatusti ole viikkoa joka kuukausi ilman seksiä.

Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä!

Nainen 2 lasta

Vierailija
7/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miestä ei inhota, koska mulla on halut menkkojen aikaan korkealla.

Musta aikuisten ihmisten täytyis kyllä pystyä hyväksymään niin luonnollinen ilmiö kuin kuukautiset. Jos mun mies kieltäytyisi inhon perusteella seksistä menkkojen aikaan, loukkaantuisin eikä siitä suhteesta varmaan olisi mitään tullut.

Vierailija
8/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus loppupäivinä kun en kestä oottaa et ne loppuu. Muuten ei mielellään musta se verinen haju on jotenkin niin epämiellyttävä ja en kyllä pahimpina päivinä ole halukaskaan. Mies saa niinä päivinä suuhoitoa ym. kivaa...

Vierailija
9/20 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus alkuaikoina, kun naiseni ei kitissyt

Vierailija
10/20 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:16v yhdessä, 3 lasta.

Vierailija
11/20 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyxän kaa KYLLÄ!

Vierailija
12/20 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka menkkojen aikanakin voi tulla raskaaksi, silloin pelottaa vähän vähemmän. Hyödynnämme kylppäriä tai riepua alle. Viimeksi taisi olla housunpuntin välistä sellainen pikainen. Se oli aika siisti juttu...

Olen kyllä kuullut mainintoja suuremmasta infektioriskistä jne, joten synniksi leimaamisella ja " luonnollisella" inholla on hyvät perustelut. Lisäksi eläimellinen vaisto miehillä sanoo, että turha reissu, ei mahiksia lisääntymiseen?

Vaikka menkkojen aikana himottaa ihan hirveästi, orgasmi ei tunnu yhtä hyvältä, ja ihan kuin paikat olisivat jotenkin löysempiä?

Vierailija
13/20 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea siivo ja lisäksi kipuja sen verran ettei yleensä tule seksi edes mieleen. Miestä menkat ei haittais.

Vierailija
14/20 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos himo iskee niin ei se katso sitä, mikä aika kuukaudesta on meneillään.

Ei nyt ihan vuolaimpaan ajankohtaan, mutta kuitenkin.

Minä nautin ja mies nauttii. On märempää ja kiihottavampaa.

Saan voimakkaita orgasmeja juuri kuukautisten aikaan.

Vierailija
15/20 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin mieheni saa peppua

ja on erittäin tyytyväinen kun saa kerran kuussa

Kati

Vierailija
16/20 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidaan jos naitattaa, ei haittaa nykyistä miestä.

Vierailija
17/20 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta se on inhottavaa. Vaikka se kyllä itseänikin ensin vähän arvelutti, mutta kun veren makuun pääsee, niin siihen jää koukkuun.

Vierailija
18/20 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin turvonnu, epämukava ja kivulias olo aina menkkojen aikaan ettei tunne itseään kovin seksikkääksi. Lisäksi se on aina niin kovin sotkuista ja sellaista säätämistä. Ei haittaa yhtään odottaa pari päivää pahimman yli.

Vierailija
19/20 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voi olla monta päivää sen takia ilman, kun meillä päivänkin tauko on liikaa.

Vierailija
20/20 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi