Minkä ikäisenä mies saa laittaa kävellessään kädet selän taakse ristiin
Kommentit (24)
Oma ratkaisusi. Ei tarvitse muilta kysyä tätäkään asiaa.
Sitten kun jää eläkkeelle. Se on eläkeläisten kävelytyyli.
Kun etukallistuma on yli 30 astetta
Se on vanhuuseläkeläisten salainen merkki, eli sitten kun pääsee eläkkeelle ja tajuaa merkityksen.
Milloin aiot vetää peräkärryä perässäsi, voit ristiä kädet selän taakse ja muodostaa kämmenistä vetokoukun kärrille.
Eikös tässä ole sama ikä kuin kalastajanliivin pitämisessä? Eli sitten kun jää eläkkeelle
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun jää eläkkeelle. Se on eläkeläisten kävelytyyli.[/quote
Just näin. Ei enää kiirettä niin voi vaan tallustella ja nauttia matkasta (ja peittää, ettei myöskään jaksa kävellä reippaasti kädet heiluen)
Nelikymppisenä se on jo hyväksyttyä.
Olen kävellyt niin teinistä lähtien. Ehkä jo nuorempana lapsenakin, sitä vaan en itse muista.
T. Nainen
Mun poika on 2,5 v ja kädet ristissä selän takana, joten vastaukseni 2,5 vuotta. Ehkä 2,3 edistyksellisimmillä.
65 vuotiaana sen voi aloittaa.
Sitten siihen kuuluu myös vapaus vähätellä ihmisiä, jos näkee vaikka jonkun nuoren nostamassa jotain raskasta niin siihen taakse pitää mennä ne kädet selän takana taivastelemaan että "voi kuule, minä olisin sinun ikäisenä nostanut kaksi tuollaista kerralla"
Entinen eläkkeellä oleva työkaveri käveli aina näin ilmeisesti koko työuransa. Oli aina hänen tavaramerkkinä. Vieläkin kaikki asiakkaat muistaa, että se kaveri, joka aina käveli kädet selän takana.
Tähän on ihan selityskin olemassa miksi vanhat ihmiset kävelevät näin , he tiedostamattaan viestivät oman asemansa yhteiskunnassa
kävele miten haluut toki
Vierailija kirjoitti:
Meidän taapero kävelee noin.
Mikä mielikuva!😇😇😇💗💗💗
Minusta on jotenkin tosi sympaattisen näköistä.
Voiko kädet selän takana kävelevä ihminen olla huonolla tuulella? Minusta ei mitenkään!
😊
Entä jos on sepalus auki samalla? Onko ok?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on sepalus auki samalla? Onko ok?
Enemmän kuin toivottavaa.
T: Markku 54v
Samoihin aikoihin kun tilaat ellokselta safariliivin.
Meidän taapero kävelee noin.