Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä nimestä Jemina?

Vierailija
21.08.2008 |

Kun mies haluaisin antaa ko. nimen, mutta mun mielestä se on jotenkin keksityn oloinen ja muutenkin aikas kamala.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuu itse nimen kantajaksi eikä pidä nimeään yhtään pöllömpänä..ompahan ainakin erikoinen nimi verrattuna moneen muuhun nimeen. Nimi on persoonallinen ja olen siitä saanut vain kehuja =)

Vierailija
2/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole kyse mistään harvinaisesta nimestä, anna vaan jos tahdot, omasta mielestäni se on ruma mutta niin on varmaan monen muun mielestä minunkin lapsieni nimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku venyvä tytisevä hyytelö? Tai liima? Tai jalkahiki? (no on aika outoja mielleyhtymiä, myönnetään ;o) )

Saako sitten lempinimekseen koulussa Jemma? Tai Jerkku?

Vierailija
4/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaislähiönimi

Vierailija
5/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta löydätte varmasti nimen, johon molemmat olette tyytyväisiä :)

Vierailija
6/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaan mieleen yks tyttö samasta kerrostalosta.. sen äiti huutaa sitä aina niin että raput raikaa..

Vierailija
7/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä.

Vierailija
8/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Nimi on persoonallinen ja olen siitä saanut vain kehuja =)

Vierailija
9/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen se mauste _kumina_

Sanos miehellesi että miten olis kumina-jemina?

:)

Vierailija
10/31 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en vain pidä. Erästä kyseisen nimistä nimitän aina Kaminaksi takanapäin.. ei kovin aikuista, mutta eipä lapsikaan mikään kiltteyden perikuva ole.. kiusaajatyyppi..

Vierailija
11/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo hyvät perustelut.

Vierailija
12/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vanha raamatullinen nimi, tarkoittaa kyyhkystä

Vierailija
13/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen todella kauniin, reippaan, ystävällisen ja avoimen Jeminan.

Vierailija
14/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatapauksessa ihan älyttömän paljon parempi kuin JesSIKA

Vierailija
15/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri laittamastasi syystä, vaikka sittemmin olen oppinut, että on joku vanha raamatullinen nimi.

Vierailija
16/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei löydy nimeä, ettei sitä joku inhoaisi. Kummallista kapeakatseista kiukuttelua, kun pitää nimiä leimailla. Ei kaikesta tarvitse pitää ja itsekseen voikin myhäillä valinneensa lapsilleen ihanimmat nimet (kuten kaikki vanhemmat ajattelevat), mutta on naurettavaa inhota jotakin. Olisiko kaunista jos ei olisi rumaa? Osaisitko nimetä kauniita asioita ilman rumia asioita? Mitä väliä?

Vierailija
17/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei löydy nimeä, ettei sitä joku inhoaisi. Kummallista kapeakatseista kiukuttelua, kun pitää nimiä leimailla. Ei kaikesta tarvitse pitää ja itsekseen voikin myhäillä valinneensa lapsilleen ihanimmat nimet (kuten kaikki vanhemmat ajattelevat), mutta on naurettavaa inhota jotakin. Olisiko kaunista jos ei olisi rumaa? Osaisitko nimetä kauniita asioita ilman rumia asioita? Mitä väliä?

Ap. kysyi: Mitä mieltä nimestä Jemina?

Mitä siihen voi vastata jos juuri se on omasta mielestä maailman kamalin nimi?

Siis kun 99% näistä täällä vatvotuista nimikeskusteluista alkaa juuri noin. Sitten vastataan, joku pitää, joku ei ja pahimmassa tapauksessa sitten ap loukkaantuu verisesti ja kommentoi että joka tapauksessa olemme päättäneet antaa lapsellemme nimen Cacca ja se on meistä ihana ja kaunis. En ole muistaakseni koskaan nähnyt täällä ketjua, jossa joku olisi aloittanut "Inhoan nimeä se ja se".

Vierailija
18/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis.

Vierailija
19/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää yhään tän tyyppisistä nimistä. tähän kuuluu jessicat, janinat yms...hirveitä. Mutta kaikki eivät voi tykätä samoista nimistä.

Vierailija
20/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän isotäti, joka eli 1800-luvulla, oli Jemina. Kun kuulin siitä joskus lapsena, ajattelin, että laitan varmasti tytölleni nimeksi Jemina, mutta nimi sitten vain unohtui. Onneksi Jemina-nimeä on taas alettu antaa. Mun tyttöni paras kaveri on Jemina, aivan valloittava tyyppi, vaikkei se tietenkään nimestä johdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan