tenslaite keskustelu
Olen käyttänyt neuropatian lievitykseen,elektroonit aiheuttaa iho oireita.Onko muilla samoja kokemuksia.Olen 10vuotta jo käyttänyt ja nyt aiheuttaa iho oireita.Onko olemassa useampia malleja jotka ei aiheuttaisi oireita.Liima niissä tarroissa joka aiheuttaa kyseisiä vaivoja.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Elektrooneilla tarkoittanet elektrodeja.
Etkö ymmärtänyt mistä on kysymys,älä kommentoi,jos et tiedä asiasta mitään tollo
Miten käytät, tai siis mihin kohtaan laitat elektrodit. Minä en ole hoksannut että se voisi neuropatiakipuun auttaa vaikka meillä on laite. Nytkin jäytää jalkapohjia kipu. Kiitos vinkistä!
Ehkä asiaa tietäisi parhaiten laitteiden maahantuoja tai kauppa. Tai joku fysioterapeutti?
Laitan ne laput jalkaterään ja kantapäähän.Joka ilta pitänyt 10 vuoden ajan ja nyt tämä ilmiö tullut,lääkäri kielsi käyttämästä.Nyt olen yrittänyt selvittää onko niissä liimoissa eroja,mutta ei ole selvinnyt.Nämä elktrodit on VMverity 50*90 mm. Iho menee punoittavaksi aivan,kuin jotain ihottumaa.Olen pitänyt yön ajan nukkuessa käytössä.Tämä neuropatiasärky alkaa,kun laittaa nukkumaan,päivällä,kun on liikkeellä ei ole särkyjä.Nämä helpottaa/lievittää kipua,ei yksin ilman lääkkeitä.Olen ykköstyypin diabetikko jo35v.
Kannattaa kokeilla,hyvä laite.Niillä halpis malleilla ei tee mitään.Itsellä cefar bro merkkinen on tehoja.Nyt tauolla juuri näiden iho ongelmien kanssa.Olen yrittänyt asiaa selvittää,mutta ei ole löytynyt ratkaisua.
Elektrooneilla tarkoittanet elektrodeja.