Miten hitossa tässä voi edes muuttaa kun uusi sähkösoppari on aivan jäätävä!
Olin aikeissa vaihtaa asuntoa halvempaan ja sainkin tosi kivan ja vuokraltaan 100 € nykyistä edullisemman asunnon. Niin nyt kun aloin kilpailuttaa sähköä, se säästynyt satanen meneekin siihen :D
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi siirtää nykyistä sopparia uuteen osoitteeseen? Yleensä sen pitäisi onnistua.
Ei onnistunut ainakaan minulla, sama tilanne kuin ap:lla. Voi olla että normaalisti onnistuisikin, mutta nyt ei ole normaali tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi siirtää nykyistä sopparia uuteen osoitteeseen? Yleensä sen pitäisi onnistua.
Ei onnistunut ainakaan minulla, sama tilanne kuin ap:lla. Voi olla että normaalisti onnistuisikin, mutta nyt ei ole normaali tilanne.
Vielä viime viikon lopulla onnistui ainakin yhdelle Väreen asiakkaalle. Suosittelen kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä viime viikon lopulla onnistui ainakin yhdelle Väreen asiakkaalle. Suosittelen kysymään.
Mutta omassani ei onnistu, joten...
Miksi et muuta asuntoon, jossa ei ole sähkölämmitystä? Ei nuo hinnat niin katastrofaalisia ole jos ei lämmittää tarvi. Valoissa ja pyykkäämisessä voi aina säästää.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun eurooppa luhistuu 😀
Mä nautin kun ydinpommi osuu vielä sun perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun eurooppa luhistuu 😀
No ei se nyt kuitenkaan luhistu.
Moskova pitäisi täräyttää tuusan paskaksi
Vierailija kirjoitti:
Miksi et muuta asuntoon, jossa ei ole sähkölämmitystä? Ei nuo hinnat niin katastrofaalisia ole jos ei lämmittää tarvi. Valoissa ja pyykkäämisessä voi aina säästää.
Ja pyykätä voi yhteisessä pyykkituvassa.
Muistakaa hankkia ne joditabletit
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole sähkölämmitystä mihin olen muuttamassa. Ihan tavallinen uusi kerrostaloasunto. Mutta sähkön hinta on nyt vaan TODELLA korkealla uusissa sopimuksissa. -ap
Voithan ottaa pörssisähkösopparin ja säästää tehden ruoat, pestä pyykit jne. öisin höhöö, ei kukaan pakota sitä määräaikaista ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voithan ottaa pörssisähkösopparin ja säästää tehden ruoat, pestä pyykit jne. öisin höhöö, ei kukaan pakota sitä määräaikaista ottamaan.
Ei se yölläkään halpaa ole. Viime yönä hinnat 30c/kwh plus muut kulut päälle