Kauanko teillä kesti, että miehen seksihalut vähenivät oleellisesti ilman syytä suhteen vakiinnuttua.
Eli kuinka kauan "seksikuherruskuukausi" kesti suhteessa. Missä vaiheessa huomasitte olevanne se selkeästi enemmän ja useammin haluava osapuoli ja tämä alkoi tavalla tai toisella olemaan ongelma itselle ja/tai suhteelle.
Vastauksia toivotaan lähinnä niiltä, joiden suhteessa ei muuten ollut erityisiä mullistuksia.
Jos olit itse jo alusta pitäen se vähemmän haluava osapuoli ja tilanne jatkuu tai kumppanin halut eivät ole ekaan 30 vuoteen vielä osoittaneet hiipumisen merkkejä, niin kyselyssä ei ole teille sopivaa kohtaa.
Kommentit (13)
Ei ole vähentyneet vieläkään. Yhdessä vuoskymmenet. Aina halukas.
Teettekö yhdessä "aivan mitä tahansa" ja onko teillä hepeneitä?
Halut eivät ole mihinkään kadonneet, mutta olen lopettanut seksin ehdottelun, kun yleensä siihen tuli vastauksena pitkä huokaus tai muuten tehtiin selväksi että kyseessä on ikävä velvollisuus ja että ilman olisi parempi.
25v suunnilleen jaksoin yrittää ja uskotella itselleni, että kyllä se tästä vielä paremmaksi muuttuu.
M45
vauvanaiset, ettekö voi katsoa itseänne peiliin. se "meillä tehdään vaikka mitä" ei taida olla totta. surullista, mutta totta.
Itselläni ollut aina se periaate, että jos kotona ei saa niin muualta saa. Vaimo vaati sopimaan naimisiin mennessä, että jos kotona saa seksiä ei saa käydä vieraissa. En ole käynyt kun vaimo on pitänyt sopimuksesta kiinni. Koko ikä oltu ykdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vähentyneet vieläkään. Yhdessä vuoskymmenet. Aina halukas.
Sitten tämä kysely ei ollut sulle suunnattu, luitko aloitusta? Palstanainen pääsi taas kertomaan että meillä tehdään vaikka mitä 😂
Kyllä se on alle puolessa vuodessa aina tapahtunut. Jos siis on ollut tapahtuakseen. Nykyiselle miehelle sanoin että mikäli seksihalut tippuu niin ero tulee, koska en jaksa enää samaa mitä kahdessa edellisessä suhteessani. Nyt 8v yhdessä eikä ole vielä loppunut halut kummaltakaan.
Miehissa n. kolmasosa "kestotähtiä". Niiltä joilta halut hiipuivat näin kävi 40 prosentilla parin vuoden/muutaman kuukauden sisällä. EI kovin paljon ero naisten vastaavaan.
Kun mies täytti 35v. Ihmettelin kovasti muutosta.
Miehelläni ei halut ole hiipuneet ollenkaan mutta minä en halua kuin kerran kuussa😭
N52
Kun oltiin oltu 15v yhdessä. Mies tuolloin hieman päälle 30v.