Mitä teet sen aikana kun teillä käy esim nuohooja, remonttimies tjm?
Jutteletko tyypin kanssa vai oletko toisessa huoneessa tekemässä omia juttujasi sillä aikaa?
Kommentit (22)
Kun ilpin asentajat kävi pötköttelin toisessa huoneessa ovi kiinni, kävin myös eteisessä putsaamassa kenkiä odotellessa. Välillä pyörähdin olohuoneessa mut arvelin et asentaja tykkää työrauhasta.
Kyylään vieressä ja kyselen tahallaan tyhmiä
Riisun alasti, öljyän bodyn ja aloitan joogasession.
Pesen römpsän ja meikkaan ;-) Keitän "päiväkahvin"
Neuvon ja valvon että menee oikien
Yleensä annan työrauhan ja olen toisessa huoneessa, joskus jos ollaan samassa huoneessa(esim olkkarissa) niin juttelen samalla jotakin.
Ystäväni ottaa remonttimiehistä jne joita hänen kotonaan käy salaa valokuvia. Yksi päivä lähetti minulle kuvan jossa joku mies oli asentamassa uutta lämminvesivaraajaa. Kysyin kerran miksi koska minusta se on melko sairasta, vastasi että huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun ilpin asentajat kävi pötköttelin toisessa huoneessa ovi kiinni, kävin myös eteisessä putsaamassa kenkiä odotellessa. Välillä pyörähdin olohuoneessa mut arvelin et asentaja tykkää työrauhasta.
Itse jouduin lainaamaan parempia työkaluja ja lopuksi olin mukana myös ulkoyksikköjä asentamassa. Hyvähän se on tietää mitä omistaa ja antoi vielä 200€ alennuksen asennuksesta kun avustelin.
Se on niin kova puhumaan että vaikka olisin toisessa huoneessa se varmaan huutelisi sieltä juttuansa. Seisoskelen vieressä ja höpöttelen, välillä kysyn ohjeita tai hormien kuntoa tms.
Vahdin koiraa, ettei se syö sitä ukkoo.
Vierailija kirjoitti:
Riisun alasti, öljyän bodyn ja aloitan joogasession.
Niin minäkin. M51
Keikistelen sek sikkäänä ja kikattelen kaikille hänen jutuilleen.
En todellakaan maksa siitä että tulee lätisemään turhia.
Sisään, hoitaa hommat ja lähtee.
Ihanaa saada kotitalousvähennystä maksullisen seksin työn osuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vahdin koiraa, ettei se syö sitä ukkoo.
Sama juttu. Ja siis siinä samassa huoneessa, missä ukko/akka tekee hommia. Seuraan, mitä tekee ja tarkistan asiat, joita tekee. Mua on kerran yritetty huijata ja olisi onnistuttukin, jos en olisi nähnyt, mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Neuvon ja valvon että menee oikien
Sama. ja ennen kuin laskee hommiin pitää kysellä ja selvittää, että varmasti osaa asiansa.
Ja sähköhommissa voi sanoa, että tekisin tietenkin itse, mutta kun se lainsäädäntö. Helppoa kun laittaa vaan värin väriin jne.
Vahdin ettei koirat ja lapset mene häiritsemään, jos sää sallii mennään ulos.
Istun olkkarissa tuolilla ja luulen lukevani kirjaa, mutta en voi keskittyä siihen yhtään koska vanhempi remonttimies muistuttaa mörköä ja ähisee, kolisee. Lisäksi yleensä kutsuu katsomaan jotain läheltä, vaikken haluaisi mennä niin lähelle vieraita tyyppejä. Kunpa kaikki olisi helpompaa. Tottakai on kiitollinen avusta silti.
Katson vierestä ja ohjeistan tarpeen vaatiessa. Mutta en tietenkään höpöttele turhia.
Laitan seksikkäimmät yöasuni, teen drinkin ja aloitan päivä joogani
Levitän piparia