Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin vatsan turvotus on laskenut punktion ja siirron jälkeen?

27.10.2006 |

Hei täältä taustalta!

Minulle tehtiin IVF:n punktio reilu viikko sitten ja alkion siirto viikko sitten perjantaina, nyt siis pp7. Maha on edelleen todella turvonnut. Mitään kipuja ei ole ollut viime viikonlopun jälkeen, mitkään housut eivät vaan oikein mahdu päälle. Olen joutunut etsimään kaapista sellaisia housuja, jotka ovat olleet minulle 1-2 kokoa isot vielä ennen punktiota. Tuntuu, että maha pömpöttää ihan kamalasti. Onko tämä normaalia? Eikös turvotuksen olisi pitänyt jo laskea?

Pelkään, että työpaikalla luullaan minun olevan raskaana. Tietysti saattaahan olla pieni mahdollisuus, että minulla olisikin pieni alkio masussa kiinnittynyt, mutta ei kai niin pieni olento voi vallata näin paljoa mahasta tilaa?

Olisi kiva, jos joku voisi kertoa omista kokemuksistaan. Yksi lapsi minulla jo on, hänkin IVF:llä alkunsa saanut. Mutta en muista, että silloin vatsa olisi ollut näin turvonnut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punktiosta vain pari päivää, mutta vielä turvottaa. Jos kipuja ei ole, sinulla tuskin on syytä huoleen. Voit toki varmuuden vuoksi soittaa paikkaan, jossa hoitosi tehtiin!

Vierailija
2/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotusta oli pitkään siirron jälkeen ja sitten alkoikin raskaus joka turvotti lisää, joten olin turvonnut viikkokausia. Ihan normaalia siis, ei tarvitse huolestua, paitsi tietenkin jos kipuja tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turvotus laski muutama päivä punktion jälkeen hetkeksi, mutta palautui varmaan noin pp 7 ¿ 8 takaisin ja nyt masu on taas kuin rantapallo nielaisseella, joten en usko että on huolta. Mun mielestä tuossa ketjussa, jossa olen kirjoitellut moni on valitellut samaa vaivaa. Mulle sanotiin lääkärissä, että jos tulee raskaaksi saattaa turvotus jatkua voimakkaana koko piinisajan, eli saattaapi enteillä hyvääkin =)

Onni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän