Osaako kukaan tulkita unia?! Näin tällaista unta viime yönä.
Unessa näin poliisien kiertävän rapussa. Heitä oli kolme miestä.
He kyselivät muutamasta asunnosta jotain ja, ettei joku henkilö vain piileskele heillä.
Ilmeisesti siis etsivät jotain ihmistä ja selvittivät jotain rikosta, joka ei oikein auennut minulle.
Kuulin poliisien sanovan, että käyvät vielä minun ovellani ja avasin oven jo valmiiksi.
Kerroin kuulleni heidän tulonsa ja olin hieman peloissani ja samalla halusin tietää nopeasti, että mistä on kyse.
Poliisit olivat todella ystävällisiä ja alkoivat kysellä minulta jotain ihan todella outoa.
Siis jotain missä säilytän pipoani jne..
Olin jotenkin helpottunut ja pian poliisit lähtivät pois ja tilanne ei auennut minulle.
Sanoivat olevansa yhteydässä tapeen vaatiessa.
Kävin välissä jossain ja pian palasin takaisin kotiin.
Melkein heti kuulin ulko-oveni aukeavan ja jotenkin arvasin, että minua tullaan pidättämään.
Kaksi töykeää naispoliisia tuli hakemaan minut. Heillä oli selvät virka-asut, kun nämä edelliset olivat selvästi rikospoliiseja ja heitä oli kolme miestä.
Nais poliisit käskivät ottamaan ripeästi tavarat ja laittoivat minut rautoihin.
He raahasivat minua rappuja alas ja yritin kysellä, että mistä kyse niin he sanoivat saneensa vihjeen, että olen pääepäilty jostain mikä ei oikein auennut vieläkään.
Sanoin, että se on valhetta...
Matka tuntui ikuisuudelta alas ja mietin, että mitä kaikki ajattelevat, kun minua viedään.
Poliisit olivat todella kiukkuisia, kun yritin kysellä, että mitä minun käy ja haluan puhua jo nyt.
He tokaisivat vain, että olen kuulemma liian agressiivinen ja minut laitetaan ensin yöksi putkaan ja kuulustelu on huomenna.
Pihalla huomasin, ettei poliisi autoa ollut missään vaan lähdimme kävelemään katua pitkin.
Yritin sanoa, etten ole vihainen vaan peloissani, mutta se ei auttanut.
Kävelimme ja kävelimme, mutta emme ikinä päässeet autolle eikä putkaan.
Vaan uni päättyi.
Tämä oli niin harvinainen uni minulle, että haluaisin saada tulkintoja tästä.
En ole ikinä nähnyt poliisista näin pitkää unta!!
Kommentit (16)
Aloittaja: koet syyllisyyttä jostakin asiasta, joka liittyy naispuoliseen henkilöön, ehkä äitiisi.
Kommentoija: Haluaisit olla jollakin tavalla Niinistön kaltainen. Mitä hän edustaa sinulle? Toivoisitko arvovaltaa tai kunnioitusta?
Näin unta, että jouduin vankilaan. Yritin kovasti miettiä ja selvittää mistä syystä, mutta se selvinnyt.
Mä taas näin unta vanhasta jutusta, seurustelin mahtavan tyypin kanssa ja tykättiin toisistamme tosi paljon.
Sen pojan kaverit eivät jostain syystä pitäneet musta, oon aika ujo ja uusissa porukoissa menee aikansa että osaan olla oma rento itseni.
Parin tapaamisen jälkeen mua ei enää otettu mukaan ja se poika joutui usein valitsemaan mut tai ne kaverinsa, mikä ei ollu sille reilua.
Nyt unessa tein valintani nopeammin, tosielämässä me yritettiin yhdistää eri elämänpiirejämme pitempään. Se oli sille niin rankkaa ja mä pärjäsin kyllä itseksenikin. Ehkä tää uni oli tilinpäätös sille että tein oikein.
Vähän jäi unesta haikea olo ja sit samalla huomasin _taas_ miten erilaisia me ihmiset ollaan. Ja hyvä niin.
Vihaat äitiäsi, haluat naida isäsi ja olet kateellinen veljellesi tämän peeniksestä.
Sigmund Freud
Tuntemattoman poliisin näkeminen unessa voi viitata unennäkijän pelkoon joutua kiinni jostain todellisesta tai kuvitellusta väärinteosta tai toiveeseen jäädä kiinni. Poliisi voi edustaa myös omantunnon ääntä,mutta myös ulkopuolista auktoriteettihahmoa kuten unennäkijän isää tai ketä tahansa joka edustaa tavanomaisia arvoja.
Vankila on rajoitusten vertauskuva. Jos uneksii että joutuu vankilaan ilmaisee kokevansa rajoituksen tunteita työssään tai ihmissuhteissaan,haluaa torjua tiettyjä yllykkeitä tai tunteita kuten esim.taipumusta aggressioihin,tai uskoo,että häntä pitäisi rangaista jostain todellisesta tai kuvitellusta rikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja: koet syyllisyyttä jostakin asiasta, joka liittyy naispuoliseen henkilöön, ehkä äitiisi.
Kommentoija: Haluaisit olla jollakin tavalla Niinistön kaltainen. Mitä hän edustaa sinulle? Toivoisitko arvovaltaa tai kunnioitusta?
Mitä elämälleni tulee tapahtumaan? Onko tiedossa vastoin käymisiä vai helpotusta.
Osuit oikeaan, mutta en äitiäni kohtaan.
T.ap
Huomioikaa se, että en koskaan päässyt sinne.
Minua ei viety edes autoon! Voisiko se muuttaa unen merkitystä?
T. Ap
Ehkä olit lukenut rikosuutista, lakimiehen haastattelun tai katsonut tv-sarjaa joka triggeröi unen. Ehkä kanavoit oman tai toisen talon tapahtumia tai henkilöä jolla oli joku sellainen poliisikokemus. Tai systeemiä jossa sinua ei kuunneltu. Joskus joitakin on epäilty ilman todisteita, väärin perustein, turhia pidätyksiä. Se ei tarkoita että joku tulisi oikeassa elämässä ovelle. Unikirja joskus kertoi että joku on menossa naimisiin, kihloihin tai parisuhteeseen, jos tulee pidätetyksi.
Mutta jos et päässyt perille asti laitokselle, ehkä jokin parisuhde meni menneessä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämälleni tulee tapahtumaan? Onko tiedossa vastoin käymisiä vai helpotusta.
Osuit oikeaan, mutta en äitiäni kohtaan.
T.ap
unientulkitsija ja ennustaja ovat kaksi eri asiaa.
Näin unta että minulla oli uusi miesystävä, menimme yhdessä minun asuntoon ja hän vietti yön kanssani. Ei ollut kuitenkaan mikään seksiuni (en ainakaan muista) kuitenkin, aamulla kun lähdimme yhdessä ulos, menimme miehen autolle ja minulle selvisi että mies oli jättänyt koiransa autoon yöksi, koira oli aivan mielettömän upea valkoinen husky.
Minä veikkaan, että poliisit ovat yliminäsi. Yliminä olen se kontrolli meissä, jonka olemme omaksuneet vanhemmiltamme.
Olivatko vanhempasi isoja auktoriteettejä? Samalla tavalla mielivaltaisia kuin nämä poliisit? Pelkäsitkö heitä? .
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaa se, että en koskaan päässyt sinne.
Minua ei viety edes autoon! Voisiko se muuttaa unen merkitystä?
T. Ap
voi olla siihen on vielä matkaa,tai pelkäät turhaan.
Sun pitää irtautua menneisyyden kahleista.
Mä näin viime yönä unta että mun piti mennä Sauli Niinistön kanssa naimisiin, syytä en muista. Vähän ihmettelin siinä että mitenkäs se Jenni ja Aaro mutta en sitten kehdannut alkaa sen enempiä kyselemään😄