Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omenaviinietikka, persilja, sitruuna + kuuma vesi

Ja laihdutus tai makean nälkä
28.08.2022 |

Toistuvasti törmään ohjeeseen, jossa iltaisin pitäisi juoda kuumassa vedessä haudutettua persiljaa, siivilöidään, lisätään sitruunanmehua ja omenaviinietikkaa.

Lupaus on rasvan palaminen.

Onko kukaan koskaan oikeasti testannut juomaa ja mitä on tapahtunut, jos on tapahtunut mitään ?

Itse olen nyttemmin huomannut kun olen alkanut syömään aamupalan makean nälkääni hellittää. Toimii oikeasti !

Mut, miten nämä etikka litkut ? Voisiko olla mitään taikaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino pilata hampaansa, laihtumiseen tai lihomiseen ei mitään vaikutusta.

Vierailija
2/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeitä on nämä etikkajuomat legendat.

Tuossa kun katselin aikaisempia aloituksia, on käytetty jopa lapsettomuuteen kera disperiinin.

Olisipa kiva kuulla jonkun kokemuksia, vai eikö kukaan kehtaa tunnustaa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä suositeltiin jo 1970-luvulla laihdutukseen. Minä hölmöyksissäni kokeilin muutaman kuukauden, vaikka todellista ylipainoa ei ollut. Seurauksena etuhampaiden kiilteet syöpyivät ja hampaista tuli heikot. Vuosikymmeniä niitä on pitänyt pinnoittaa ja ovat katkenneetkin, joten rahaa on palanut tuhansia euroja. Edelleen etuhampaat pitää varoa, ei voi haukata omenaa, kovaa leipää jne. etteivät hampaan juureen rakennetut hampaat hajoa.

Vierailija
4/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä suositeltiin jo 1970-luvulla laihdutukseen. Minä hölmöyksissäni kokeilin muutaman kuukauden, vaikka todellista ylipainoa ei ollut. Seurauksena etuhampaiden kiilteet syöpyivät ja hampaista tuli heikot. Vuosikymmeniä niitä on pitänyt pinnoittaa ja ovat katkenneetkin, joten rahaa on palanut tuhansia euroja. Edelleen etuhampaat pitää varoa, ei voi haukata omenaa, kovaa leipää jne. etteivät hampaan juureen rakennetut hampaat hajoa.

Onpa raju tarina.

Olisiko happohyökkäystä voinut jollakin taittaa ? Esim. Maidolla.

Vierailija
5/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan syö vähemmän?

Vierailija
6/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monia muitakin asioita jotka syövyttää.

Eroosion aiheuttajat

Ulkoiset syyt:

Happamat hedelmät (kiivi, passionhedelmä, greipit, appelsiinit tai vastaavat)

Happamat juomat (esim. tuoremehut, jäätee, virvoitusjuomat, valkoviinit)

Urheilujuomat (säännölliset siemaukset aktiviteettien aikana kuivaan suuhun)

Happamat makeiset (hedelmäkarkit)

Etikkaa sisältävät tuotteet (salaatinkastikkeet, omenaviinietikka)

Happamat vitamiinilisät tai vastaavat, jotka juodaan tai pureskellaan hitaasti

Lääkkeet (nestemäiset C-vitamiinivalmisteet, poretabletit, happamat kurkkutabletit

Asetyylisalisyylihappovalmisteet, suolahapon korvikkeet ja nestemäiset rautalääkkeet)

Mekaaninen ärsytys (hampaiden harjaaminen ja narskuttelu erityisesti happaman nauttimisen jälkeen)

Happamat juomat, joita purskutellaan tai pidetään suussa pitkään ennen nielemistä tai imetään hampaiden välistä.

Vierailija
7/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsiikö syödä etikkakurkkua ?

Vierailija
8/8 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsiikö syödä etikkakurkkua ?

👍😊