Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon yli 30v korkeakouluopiskelijanaiset käy opiskelijabileissä ja hankkivat haalarit?

Vierailija
26.08.2022 |

Ne naiset mitä näin oli todella nuoren näkösiä haalareissa kaupungissa, sama miestenkin kanssa, onko yleensäki sukupuolia eroa ketkä opiskelijat käy opiskelijabileissä yleensä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmekymppinen yleensä vielä erotu porukasta kaukaa katsottuna. On heitäkin siellä seassa. Joillakin "vanhana" aloittavilla on toki omat sosiaaliset piirit tai perhe.

Vierailija
2/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muutama vai useampi yleensä? Miten katsotaan jos vanhempi menee haalareissa bileisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksanut edes 24-vuotiaana mennä noihin bileisiin. Mieluummin istuin iltaa omien kavereiden kanssa kun rymysin haalareissa hassunhauskoja leikkejä leikkien.

Vierailija
4/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa haalareissa ja bileissä on?

Vierailija
5/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomista ja verkostoitumista

Vierailija
6/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite nuorena opiskelijana tykkään kun on "vanhempaakin" opiskelijaa mukana tapahtumassa pitämässä hauskaa. Tulee jotenkin turvallisempi ja mukavempi olo tapahtumassa.

Vierailija
7/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään pahaa, ei vaan ole mun juttu. Käytän mieluummin omia vaatteita ja bileet oli ainakin omassa ainejärjestössä tylsiä omaan makuuni. Kukin tyylillään. T. 4

Vierailija
8/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muutama vai useampi yleensä? Miten katsotaan jos vanhempi menee haalareissa bileisiin?

Ei mitenkään, sekaan vaan.

Vierailija
9/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias ja odottelen taas seuraavia haalaribileitä, joihin olen menossa 35-vuotiaan luokkakaverin kanssa.

Yleensä kaikki ovat sen verran hyvässä juhlakunnossa, ettei tällainen mummoikäinen pistä heidän silmään.

Vierailija
10/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla olen ollut orientaatioviikoa vetämässä uusille fukseille haalarit jalassa.

Ja hyvin on porukkaan sopeutunut, vaikka yli 30 vee olenkin.

Vierailija
11/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään pahaa, ei vaan ole mun juttu. Käytän mieluummin omia vaatteita ja bileet oli ainakin omassa ainejärjestössä tylsiä omaan makuuni. Kukin tyylillään. T. 4

Millä tavalla tylsiä? Minkä alan ainejärjestö, missä päin Suomea?

Vierailija
12/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko "vanhemmat" bileissä yleensä paljon vai enempi nuoret?

Vierailija
13/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutoreille ala tai yläikärajaa tai opiskelijabileiden yms järjestäjille? Tai haalareille?

Vierailija
14/14 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43-vuotias ja odottelen taas seuraavia haalaribileitä, joihin olen menossa 35-vuotiaan luokkakaverin kanssa.

Yleensä kaikki ovat sen verran hyvässä juhlakunnossa, ettei tällainen mummoikäinen pistä heidän silmään.

Missä päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan