Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkaus pelottaa niin paljon että

Vierailija
26.08.2022 |

En tiedä mitä teen. Voin ehkä täällä nyt voin avautua. Olen siis menossa gynekologiseen tähystysleikkaukseen.. Minulla on kuitenkin ollut kesästä saakka huono olo, esim sydämen tykytystä, hikoilua, joskus ottaa henkeen. Olen käynyt näistä kunnallisella kertomassa ja on otettu kokeita ja sydänfilmi ja mitään ei löytynyt. Myös pari viikkoa sitten otettu verikokeet leikkausta varten. Lääkäri kysyi onko stressiä. Se mikä ihmetyttää että vuodan tosi paljon kuukautisten aikaan, miten minulla ei voi olla anemiaa? Ferritiini on varmana tosi alhainen ja sekin pelottaa että kunnallisella niitä ei kiinnosta ferritiini, että voiko se vaikuttaa minun leikkauskuntoon etten saa riittävästi happea tai jotain. Että mitä tekisitte minun tilanteessa, menenkö leikkaukseen vai ei.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla leikkauksella parannellaan tuota vuotomäärää, niin eiköhän sinne kannata mennä.

Kyllä siellä leikkauksessa seurataan sinun hapensaantiasi.

Vierailija
2/6 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolla leikkauksella parannellaan tuota vuotomäärää, niin eiköhän sinne kannata mennä.

Kyllä siellä leikkauksessa seurataan sinun hapensaantiasi.

Kiitos vastauksesta :) Oikeastaan ei leikata sen takia että vuoto määrä paranisi, minun piti käyttää E pillereitä mutta ne eivät käyneet ja kerroin lääkärille ja hän sanoi että pitää miettiä sitten muuta hoitoa. Mutta se kysta on iso ja pitäisi leikata mutta minulla ei ole ollut mitään kipuja siitä. Sanoivat vaan että se voi kasvaa vaan ja kiertyä. Sekin pelottaa. Mutta se pelottaa eniten etten ole tarpeeksi hyvässä kunnossa leikkaukseen kun on ollut ihme oireita. Joskus tuntuu että happi loppuu jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro peloistasi, kun menet leikkaukseen. Anestesiasta (tai puudutuksesta) vastaava lääkäri osaa ottaa asian huomioon ja määrää tarkempaa seurantaa ja tarvittaessa herkästi lääkitystä (esim. Punasolutankkauksen ) toimenpiteen aikana tai heräämässä sen jälkeen, jos voinnissasi on pientäkin epävarmuutta.

Vierailija
4/6 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro peloistasi, kun menet leikkaukseen. Anestesiasta (tai puudutuksesta) vastaava lääkäri osaa ottaa asian huomioon ja määrää tarkempaa seurantaa ja tarvittaessa herkästi lääkitystä (esim. Punasolutankkauksen ) toimenpiteen aikana tai heräämässä sen jälkeen, jos voinnissasi on pientäkin epävarmuutta.

Niin ajattelin kertoa. Pelottaa silti että vointini ei kestä tai jotain :(

Vierailija
5/6 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jatkuvasti puhutaan kuukautisista Eikö se ole aika ykistyisasia eikä tarvi täällä levittää. 

Vierailija
6/6 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä leikkaukseen ja luota sairaalan osaavaan henkilökuntaan. Jos sä et olisi leikkaiskunnossa leikkaus olisi peruttu. Sulla on siis vain paniikkikohtaus, ei sydänkohtaus.