Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti äiti

Nathalia
24.08.2022 |

Onko muita kohtalotovereita ja omia kokemuksia jakaa. Mulla on narsisti äiti joka vaikuttaa elämääni vieläkin. Emme näe useasti ja välissämme on 400km. Äiti ei ole käynyt luonani kuin kerran. Olen asunut omillani jo 5 vuotta. Minun pitäisi aina mennä hänen luokseen. Hänellä riittää aina tekosyitä miksi ei pääse. Puhelut hänen kanssaan saavat oloni ahdistuneeksi. Puhumme oikeastaan vain hänestä ja hänen sairauksista jne. Joskus kun erehdymme puhumaan minusta niin saan vain syyttelyitä ja ikää löytyy kuitenkin jo 21 vuotta. Teen hänen mielestä kaiken väärin. On vääränlainen mies, vääränlainen koti ja kissa. Minusta välillä tuntuu että hän toivoo mikulle vain pahaa. Jos mulla menee hyvin niin silloin saan haukut ja jos huonosti niin silloinkin. Mulla ois tähän monta esimerkkiä mutta olkoon yksi se että jos olen ostanut itselle vaikka uuden television niin kommentti on mikä vanhassa oli muka vikana?! Hän itse tuhlaa pientä eläkettään kaikenmaailman turhuuksiin. Ostelee vähän väliä jotain mitä ei edes tarvitse mutta että voi leijua lapsilleen että jänelläkin on jotain. Itse pidin tökerönä kun ostin hänelle lahjan ja löysin sen pian torista myynnistä.. Hän on myös keplotellut itselleen minulle kuuluvan perinnön. Värenyänyt nimeni asiakirjaan. Tiedän että voisin tehdä asialle jotain mutta en jaksa riitaantua. Olisi kiva kuulla teijän kokemuksia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi