Voisitko tapailla miestä, jonka pääasiallinen kulkuneuvo on mopo?
Kommentit (25)
Jos mies on ammatiltaan kanttori ja käyttää alkoholia vain ulkoisesti mutta ei sisäisesti niin kyllä.
Jos mies olisi se oikea, niin teoriassa kyllä. Mutta pelkäisin että kuolee suojattomana mopon päällä. :0
Pakko epäillä, onko menettänyt ajokortin tms?
Aika vanha mopo tuo 25v, skootterin kyytiin kyllä voisin lähteä
Viritetyllä mopolla ajava = hot.
Pappamopolla ajava = not.
Vierailija kirjoitti:
Pakko epäillä, onko menettänyt ajokortin tms?
Kaikilla ei edes ole ajokorttia jonka voisi menettää.
En huolisi. Tai jos on sähkömopo, niin ehkä. Polkupyörä olisi kuitenkin parempi, sähköllä tai ilman. Mutta silloinkaan en jaksaisi jatkuvaa autoni lainaamisruikutusta tai kuskiksi pyytämistä. Joskus se on tietenkin ok, mutta tavaksi ei saisi ottaa. Minä olen valinnut kulkupelikseni auton ja maksan siitä tulevat kulut, joten odotan miehen pärjäävän omillaan ja valinnoillaan.
Enpä osaa kuvitella jotain viisikymppistä mopokuskina.
Vierailija kirjoitti:
Enpä osaa kuvitella jotain viisikymppistä mopokuskina.
Sulle kelpaa vain kamelikuski?
Sanoiko mies ajavansa mopolla? Se voi olla myös iso moottoripyörä.
No mahdollisesti. Ainakin sillä on huumorintajua eikä piittaa siitä mitä muut ajattelevat.
Olisihan ne ikimuistoiset nostalgiatreffit kun pöristelisin miehen tarakalla kylän nakkipuljulle illalliselle. Mulle lihapiirakka kaikilla mausteilla, kiitos!
Odottelen yhteydenottoasi.
Tulee mieleen köyhä ja ajokortiton. Tai prosentti-tyyppi eli sellainen oman elämänsä inkkari joka ajaa mopedilla ja asuu teltassakin.
Tuon ikäisellä miehellä tulisi olla suorituskykyinen BMW/Audi leveillä vanteilla, monella pakoputkella ja kunnon bassoilla.
Naiselle mopoilija lienee jo turn off treffailussa yhdessä liikkumisen kömpelyyden takia ja onhan se suriseva mopo nolo siinä vierasparkissakin muiden nähdä.
Sitten voitaisiin kulkea movolla ympäriinsä. No voisin kunhan hän suostuisi käyttämään bussiakin.
Minulla on viritetty Suzuki S, ei siis S1 vaan se keltainen eli ns. banaani. Kulkee sen 110, mutta yleensä ajan muun liikenteen mukana tuolla 7km työmatkojani. M40
M28.
En ole omistanut yhtäkään autoa, ajokortti on koska "pitäähän se nyt olla". Polkupyörä löytyy sekin ihan lihasvoimalla toimiva eikä mikään laiskojen apupyörillä varustettu.
Töihin 2km, kauppa 400m päässä, isommat kaupat, posti ja apteekki yms. n. 2km päässä.
Ei mitään järkeä hommata tässä tilanteessa autoa, olisi pelkkää rahanhaaskausta.
Ei olisi este, kunhan ei olisi henkisesti enää mopopoika.
Jokainen tavallaan! Kyllä mielestäni muut asiat ovat tärkeämpiä kuin kulkuneuvo. Harrastukset, musiikkimaku, elämänasenne. . .