Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi ärsyttävä DNA-mainos

Vierailija
22.08.2022 |

Ärsyttääkö ketään muuta tuo mainos, jossa vaaleakiharainen nainen miehensä (?) kanssa laulavat, miten upee 5G-yhteys on?

En edes tiedä, mikä siinä niin ärsyttää - toisin kuin vaikka Danish Guy -kesämainos, joka oli selvästi maksimiärsytystä silmälläpitäen tehty. Ensimmäisellä parilla kerralla tämä DNA-biisi ei saanut aikaan mitään reaktiota, mutta nyt menee hermot heti kun se laulu alkaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää niin ettei veri kierrä, radiokanava vaihtuu samantien. Ihan järkky ämmä kiekuu. Oon ollut vuosikausia DNA asiakas ja nyt kyllä oon alkanut miettiä vaihtoa. Mitä noilla mainosten suunnittelijoilla päässä liikkuu. Ajattelin laittaa palautetta dnalle vaikka ei tapana ole.

Vierailija
2/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just samaa mietin. Tuli juuri telkkarista enkä löytänyt kaukosäädintä ajoissa. Ihan järkyttävä ärsyttävä mainos. En ikinä vaihda DNA:han.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järktyttävä ujeltaja se eukko.

Vierailija
4/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, taas. Se iskee koko ajan telkkarista. Pitäis koko ajan olla valmiina vaihtamaan kanavaa.

Vierailija
5/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään niin ärsyttävä kuin "Verkko ei ole tärkeä. Elämä on."

Haloo, Dnalle sen luulis olevan ydinasia...

Vierailija
6/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälänyt kuorossa haukutaan sitä naista taas mutta kyllä mun mielestä se mies on ärsyttävä

Vierailija
7/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, taas. Se iskee koko ajan telkkarista. Pitäis koko ajan olla valmiina vaihtamaan kanavaa.

Kannattaa tallentaa ohjelmat ja sitten voit kelailla v**tumaisien mainoksien yli.

Vierailija
8/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

REC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tallentaa ohjelmat ja sitten voit kelailla v**tumaisien mainoksien yli.

Ei mulla oo mitään millä tallentaa :D Ja aika työlästä jos haluaa vaan ruokaa laittaessa seurailla vaikka uutisia samalla.

Vierailija
9/13 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

REC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo mitään millä tallentaa :D Ja aika työlästä jos haluaa vaan ruokaa laittaessa seurailla vaikka uutisia samalla.

USB-tikulle :D Missä uutisisa nykyään tule mainoksia? :xD

Vierailija
10/13 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP:n mainitsemien mainosten biisi uudelleensovitus jostain "oikeasta" biisistä? Melodia tuntuu tutulta, mutta sanat on toki tehty vain mainosta varten.

Mainokset löytyvät YouTubestakin hakemalla hakusanoilla DNA 5G.

Vierailija
11/13 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää!

Tulee mieleen tästä hirveästä naisesta se hirveä Hantta Krause!

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Wilma_Schlizewski

Wilma Schlizewski (alun perin Hannele Laine, ennen vuotta 2001 Hantta Krause, s. 6. toukokuuta 1958 Kuusankoski) on suomalainen tatuointitaiteilija ja entinen televisiojuontaja.

Molemmat kauheita.

Vierailija
12/13 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi muija on ihan tajuttoman seksikäs! En edes nähnyt mitään miestä tuossa mainoksessa, kertonee kaiken 🤤

Kerrankin mimmi jolla on pokkaa antaa fiiliksen viedä, eikä istua seinäruusuna ja nuorista itsekseen "mitä tuokin nyt tolleen tekee itsestään numeron"..

Todella HOTTIS!

Vierailija
13/13 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hermoja riipivä varoitusbiisi 5g:stä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän