Miksei sisko tule meille?
Meillä on siskon kanssa ihan kivat jutteluväliteikä ikinä ole ollut mitään riitaa, siis aikuisiällä. Mutta kun muutimme yli vuosi sitten uuteen taloon, hän ei ole kertaakaan käynyt, vaikka olen kutsunut monta kertaa. Enää en viitsi edes pyytää, koska kyllä hän tietää että on tervetullut. En viitsi jankuttaa ja olen hieman loukkaantunut siitä että häntä ei näy kiinnostavan lainkaan.
En ymmärrä tätä. Miksei hän voi käydä edes kohteliaisuudesta?
Heillä on isompi talo kuin meillä, joten en ihan usko helppoon selitykseen kateudestakaan.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kysy siskolta, täältä saat vaan ilkeitä arvailuja.
Asia on arka, enkä edes usko että saisin siskolta rehellisen vastauksen, vaan sen sijaan selittelyjä kiireestä jne.
AP MIKSI ET KYSY SISKOLTASI VAAN TÄÄLTÄ? Nouseeko sun hissi ylimpään kerrokseen asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on arka, enkä edes usko että saisin siskolta rehellisen vastauksen, vaan sen sijaan selittelyjä kiireestä jne.
Koita tajuta ettemme täällä tiedä syytä sen paremmin kuin sinäkään. Sun on pakko kysyä häneltä suoraan. Se on kuule ihan tavallista ettei aikuisena pidetä kauheasti yhteyttä varsinkin jos on välimatkaa.
Ole mun mielestä hieman tyhmä.
Minulle kävi samalla lailla. Isosisko on käynyt kerran 15 vuoteen. pikkusisko kerran myös.
Kun muutin sain haukut ja nyt istun yksin ,Ennen oivat aika usein kylässä.