Lue keskustelun säännöt.
jippiaijeee!!!!! plussa!!!
25.10.2006 |
JIPPII!!! sunnuntaina saatiin testiin selkeä plussa!!!!jes! onnistuttiin!!! olen siis syöny clomeja. Yhden kierroksen oisin enää saanu syödä. Meillä on yksi lapsi entuudestaan, joka myöskin saanut alkunsa clomien avulla.
Tossa kattelin raskauslaskuria. Mulla keskimäärin 35päivää kierto eli taitaa olla rv4+5 menossa. eka neuvola vasta marraskuun 20.päivä. Tekis mieli jo kertoa kaikille,mutta ei taida uskaltaa näin aikasessa vaiheessa.
Minkälaista työtä teette? itse olen töissä kaupassa ja joudun välillä nosteleen painavia maitolaatikoita ym. pitäisikö välttää??
Onnea kaikille plussanneille!!! TÄÄ ON MAHTAVAA!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikein paljon onnea, Sinitaivas!!!
Aina niin hienoa, kun joku tulee kertomaan plussauutisia tänne lapsettomien puolelle - tai tietty ihan mihin vain. Itse en " päässyt" vielä edes clomien kimppuun, kun yllättäen raskauduin luomusti oelkkien lugesteronien avulla. Kiva ettei teidänkään tarvinnut lähteä rankempiin hoitoihin! :) Minä olen opiskelija vielä, joten työssä on vältettävä vain liiallista haaveilua... Ehkä sinun kannattaisi mahdollisuuksien mukaan ainakin ne kaikkein raskaimmat työt jättää muille. Onnea oikein paljon odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Net-ta rv 17+3 (hui, kuulostipas jo paljolta :)