Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa nimi Markus ?

24.10.2006 |

Tunnetteko lapsissa Markus- nimisiä ? Itse en ainakaan tunne ketään Markus nimistä, joka olisi alle kakskymppinen. Toiseksi nimeksi ollaan ajateltu joko Sakaria tai Olavia ( tulee suvusta). Kommentteja, kiitos!! Ja muitakin nimiehdotuksia otetaan vastaan.... Markus nyt vaan on ainoa nimi tällä hetkellä, mikä käy sekä miehelle että minulle !

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi alle kakskymppistä Markus poikaa. Toinen on kolmannella ja toinen ekalla luokalla

2/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän 2 Markusta..molemmat ala-asteikäisiä ;o)!!

Minusta Markus Olavi on kivempi kuin Markus Sakari, sillä Olavi tuo mukavasti pehmeyttä aikas särmikkääseen Markukseen, kun taas Sakari koventaa nimeä entisestään ;o)!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en taida tunne yhtään Markusta (en alle enkä päälle kakskymppisiä...)

Vierailija
4/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari keski-ikäistä Markusta, yksi lähemmäs 2-kymppinen ja sitten yksi alakoululainen. Minusta nimi on hyvä, klassinen ja mukavan kuuloinen. Se on myönteinen asia, ettei nimi ole tällä hetkellä vauvojen kutsumanimenä mitenkään erityisen yleinen.

Vierailija
5/13 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden 5-vuotiaan Markuksen. Markus Sakarista ja Markus Olavista ehkä enemmän kannatusta Markus Sakarille, mutta kummatkin hyviä.

Vierailija
6/13 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimeltään Markus Olavi. Markus on meillä suvussa kulkeva nimi, mutta pikkuveljilleni, eikä omalle pojalleni sitä annettu (toisen veljeni nimessä on kyllä Olavi mukana ;) ). Kiva nimi ja tiedän myöskin yhden kaksivuotiaan Markus-pojan, mutta juuri kutsumanimenä Markusta harvemmin lapsilla tapaa.

Mulle Markus Olavi on tunteisiin vetoava nimi ja siksi olen ehdottomasti sen puolella. :) Ei tuo huono ole tuo Sakarikaan, mutta hieman vaikea on kaksi ässää peräperää (eri nimissä): MarkuSSakari.

Vierailija
7/13 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun kommentoitte. Näin tämä palsta toimiii !!!!

Pojasta tulee varmasti Markus Olavi.

Vierailija
8/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on vielä lisäksi kansainvälisestikin hyvä nimi.

Vierailija
9/13 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden 1,5 v Marcuksen, joka on aivan mahtavan iloinen ja sosiaalinen

Vierailija
10/13 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on miehekäs, kaunis ja persoonallinen nimi. Käytetty vuosituhansia, mutta silti ei yleinen. Hieno nimi myös pikku pojalle!

Vierailija
11/13 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden 30v.

Vierailija
12/13 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus-setä. Hyvä perusnimi kuten myös Markku tai Martti. Olavi ja Kalevi kans sopivia.

Vierailija
13/13 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on mielestäni vahva ja miehekäs nimi.

Martti ja Martin myös käyttökelpoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme