Mieheni outo ruokatottumus. Juo aina lakritsipussin kanssa maitoa
Kuulemma vain maito ja laku on yhdessä herkkua. Ei esim cocis.
Ja ruisleipä paahdetaan. Päälle voita hunajaa banaania juustoa ja kalaa tai kanaa. Siis banaania?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta mitään haittaa ainakaan ole. Maito neutralisoi happohyökkäystä. :<)
Lakritsi ei ole hapanta.
Voi olla ihan hyvä. Lakritsa nostaa verenpainetta ja maito laskee ainakin tutkimusten mukaan jonkin verran sitä.
Ei kai maidon juominen lakritsipussin kanssa ole sen oudompaa, kuin viinin juominen kanan ja porsaan kanssa.
Lakritsivaniljajäätelö on ainaki herkkua. Ja ruisleivän paahto mutta banaani ja hunaja siinä ei voi ymmärtää??
Maito ja laku on itseasiassa melko hyvää keskenään(tai sitten mulla on outo maku)
banaania en leivällä kyllä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta mitään haittaa ainakaan ole. Maito neutralisoi happohyökkäystä. :<)
Lakritsi ei ole hapanta.
Silti se aiheuttaa happohyökkäyksen.
Mistä asti lakritsi on ollut ruokaa?
Hyvin ne keskenään sopii mutta en nyt puhuisi " ruokailutottumuksista".
Minä tykkään syödä salmiakkia maidon kanssa. Siis suu täyteen molempia, hyvää on.
On erittäin laksatiivista ainakin.
Se taitaa lupsuttaa myös sun roikku-utareita. Välillä kermapurkista lorautat kermaa suukkiin ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään syödä salmiakkia maidon kanssa. Siis suu täyteen molempia, hyvää on.
Hahaa, pitääkin koettaa tota pitkästä aikaa. Toi oli kans mun juttu muksuna turkinpippurien kanssa, mutta jääny johonkin..
Kuinka lakritsipussia juodaan? Siis jos mies juo maitoa lakritsipussin kanssa.
Mun lapset tykkää laittaa banaania leivälle. En tiedä mistä ovat moisen tavan oppineet. Toinen lapsista saattaa tehdä kinkkubanaanin, eli kietoo kinkkusiivun tai pari banaanin ympärille. Kuulemma hyvää.