HAAVEILIJAT VKO 43!
Kylläpäs on taas hiljaiseloa ollu meijän pinossa=(
Tämä neiti aloitti uuden elämäntavan!Aloitin kuntosalin ja ekat treenit siis 3 kuukauteen oli eilen...ja tavote käydä 3-4 kertaa salilla ja aerobicis ainaki 2!Sitten ruokaremppa eli diettiä vähän pidän yllä=)Tuli kyl ihmeen hyvä olo treenien jälkeen!!
Tänään palataan saikulta arkeen ja iltavuoroon!Kyllä on ihanaa!oon maannu viime keskiviikosta asti joten kaipaa jo töihin!=)
Nyt lähen siivoomaan ja sit töihin...aurinkoista päivää kaikille!
Kommentit (14)
Heipä hei..Tansem, mäkin oon tulossa kipeeksi..äääääh. Just niiin niiiiiiin huonoon aikaan. Ois ihan pirusti kouluhommia ja muutto ens viikonloppuna. Pitää rykästä tässä alku viikosta paljon rästitehtäviä pois alta ettei ne nyt jäis enempää roikkuun.
Snowflakelle jaksamisia elämän uudistukseen!! :D Yllättävän rankkaa touhua. Mä lopetin röökin polton puolisen vuotta sitten ja tiukkaa tekee aina sillon tällön vieläkin.
Jopas täällä on hiljasta..Mä väännän koululla taas niin turhan päiväisiä tehtäviä, että jos oisin ite opettaja niin ois hävettäny tällasia määrätä...Tämä viikko on taas menossa niin kauheeta vauhtia, et huhuh. Muutto eessä lauantaina. Kiva mennä monta sataa kilsaa kuorman kans. Voi että mä vihaan muuttamista. Nohnohnoh..pääseepähän taas ukon kans saman katon alle. :)
Missäs kaikki taas ovat? Tulkaahan vaan kertomaan niitä kuulumisianne vaikka olis vaan ihan tavallista arkea, hiljenee muuten koko pino! Ei mullekaan mitään uutta haaveilun saralla kuulu, mutta kirjottelen kuitenkin mielellään täällä, kun tulee näitä sivuja joka päivä luettua.
Kinttunen:
Voimia muuttoon! Itsekään en niin hirveesti muuttamisesta välitä, kun ollaan mietitty et, jos ostettas oma asunto (omakotitalo tai rivitalosta), tuntuu ettei jaksas taas sitä muutto rumpaa...
Ulkona sataa taas jo ties monettako päivää :( Ei oo tullu paljon ulkoiltua kun on noin kurja ilma...postin käyny aina laatikosta ja siinäpä se.
Töissä taas yks raskaana, kuulin viikko sitten ja jotenkin se aina masentaa, kun kuulee tuttujen olevan raskaana, kun itekin niin kovasti jo tahtos! Ja toinen tuttu sai just viikko sitten tytön... kai sitä pitäs vaan yrittää iloita toisten puolesta, muttei voi mitään et kateus nostaa päätään... Ja aina tulee mieleen se keskenmeno jonka sain muutama vuos sitten, että jos ois käyny toisin niin meilläkin ois jo lapsi.
Kohta pitää lähtee iltavuoroon töihin, niin pitää nyt lopetella.
Tansem, tiedän tunteen...jotenkin se on vaan pikkuhiljaa alkanut ärsyttään kun tuttuja tulee raskaaksi. Siis tietenkin on tosi onnellinen niiden puolesta, mutta tosiaan ku sitä itekki niin kovin haluais..
Mekin mietittiin eka tosiaan kämpän ostamista, mutta tultiin siihen tulokseen, et niin kauan ku ukko on ainoo joka käy töissä se ei oo mahollista. Joten vuokralle siis. :)
Mä lueskelin tossa pari viikkoo vanhaa haaveilijat-pinoa ja siellä näytti olevan porukkaa...kumma kyllä et on näin hiljasta. Varsinki ku tänne palstalle putkahtelee aika useasti sellasia viestejä joissa kysellään, et mitä tehä jos itte haluaa juniorin ja ukko ei. Mut toisaalta, onhan se kiva, et silleen " tuntee" muut pinoutujat paremmin kun niitä on vähemmän.
Lisättäköön vielä, et nyt on taas sitten piinaviikko, kp 26/28 menossa. Tätiä odotellaan sitten taas viikonlopuksi. Blääh. Eikai siinä mitään jos menkat alkais, mutta kun ne alkais edes ajoissa!! Ei tarvis sitten jännätä.
Tämä arki on kiirusta vaan, kotiäidinkö arki muka rauhallista hah. Juu en ole oikein päässyt kirjoittamaan, nuoremman pojan nukkumiset on taas menneet persiilleen. Poika ei nukahda, yksi päivä kellottelin 4h huutoa kun nukuttelin pojua, juuh kuume jostain syystä katoaa aina välillä ;) Ja kun tuon kiljukaulan saa untenmaille, saapi olla tarkkana, ettei herätä pojua. Kovin herkkä uninen tapaus on.
Muuttajille voimia, se on tosi rasittavaa puuhaa. Me ollaan muutettu aika usein, nyt ollaan asuttu jo vuosi täällä, ja se on pitkä aika, varsinkin kun ei ole uusi edes hakusessa =)
Muuten arki rullaa kivasti, poikien ulkoilut+syömiset rytmittää arkea mukavasti.
Vauvoja on joka puolella, mulle kanssa yksi murunen =)
Mareila+Pojat 1v ja 5v
Onpas tosiaan hiljentynyt tää pino, en oo itsekkään kovin paljoo ehtinyt tänne asti:(
Mulla myös flunssaa, jo pari viikkoo nenä vuodellut ja aivastuttanut. Tosi ärsyttävää.Kuhan vaan ei tyttöön tarttuis, silläkin kun sitä kuumetta piti täs joku aika sitten.Inhottavalta tuntui itsestäkin katella pientä kun niin kipeenä oli.
Joku oli kans muutamassa(hemmetti tätä muistia,ei tän nyt vielä pitäis näin hatara olla..) Tsemppiä muuttorumbaan! Mie näin viime yönä pahaa unta just muuttamisesta,mies oli keksinyt että nyt pitää muuttaa jonnekin toiselle puolelle Suomea ja katseli jo ilmoituksista asuntoa yms. Ja minä ihan paniikissa että en taho muuttaa, ja varsinkaan niin kauas..Outo uni! Todellisuudessa mies on sanonut,ettei tästä kämpästä hevillä muuta..Sopivan avara(tällä tavaramäärällä) ja ihan ok paikalla yms.
Jotain piti viel kommentoida, mutta ehkä parempi mennä nyt vaan aamukahville:)
Snowflakelle tsemppiä tosiaan harrastukseen ja diettiin yms. Pitäs tässä itse ekenenkin vähän yrittää kattoo mitä suuhunsa laittaa..ja tietty toi tupakointikin ois hyvä lopetta ajoissa..
Ja vielä noista raskausuutisista..
Miun lähipiirissä ei nyt oo ku tuo miehen sisko raskaana ja toisaalta oon ihan iloinen ja innoissani hänen puolestaan, mut taas toisaalta ehkä vähäsen vihertää naama aina kateudesta. Ja kaupoilla käydessä kans niitä ihania vauvamasuja näkee ja pieniä tuhisijoita..no,niitä katellaan sit vähän sivusilmällä, kun ei viiti alkaa tuijottamaankaan:D
Minä vaan aattelin ilmottaa, että saattaa mennä mun osalta taas joku aika hiljaisuudessa tän palstailun suhteen kun netin aukeamisessa kestää aikaa..
Sen verran vielä omaa napaa, et mulle tuli kauhee olo eilen kun tajusin, et nyt se muutto on oikeesti eessä kun pakkailin tavaroitani. Opiskelukaverit jää tänne, kuten aika iso osa elämästä muutenkin...täällä on kuitenkin asunut jo 4 vuotta ja paljon hienoja muistoja on jäänyt. Eilen oltiin viettämässä iltaa luokkakavereiden kans ja nyt on sellanen olo, et hulluko mä oon kun jätän nää kaikki tänne.
On mulla kotipaikkakunnallakin tietty kavereita kun porukka pikkuhiljaa valmistuu ja palailee sinne päin, mut siitäkin on monta vuotta kun niiden kans on tullut heiluttua..
Tässä tätä välimatkaa kuitenkin on sen verran, ettei ihan joka viikko pääse käymään. Pitää varmaan ainaki kerran kahessa tai kolmessa kuussa tulla käymään.
No niin, voi nyyyh nyyh.. :) PIENI avautuminen, koittakaa kestää! :D
t. Kinttu
kiireistä on vähän ollut,olen lukenut tenttiin kohta 2 vkoa ja ens ke.pitäs sitten saada huokasta hetkeks..Sitten ois taas uus tentti parin vkon päästä:)Täällähän tää arki rullaa,opiskelu+työt +perhearki:)Meillä on kanssa ollut jotain nuhaa koko perheellä.Tytöllä on vieläkin yöllä aika limaisen kuuloinen hengitys.Ja pohdinkin,että kun tuntuu olevan tuollainen bakteeriperäinen,että vietäs Ida lääkäriin ens vkon alusta jos ei nyt vkonloppuna helpota.Ei sillä ole koskaan mitään isompaa ollut ,kerran tuli korvatulehdus ihan vauvana flunssan jälkitilana ei muuta.
Snowarille**:)Tsemppiä treeniin,missäs päin sä muuten treenailitkaan?
Mä oon tein saman päätöksen joku aika sitten.Painoa oon saanu pois ,mutta nyt tää syys jotenkin vie energiat.Ennen liikin 5-x vko,nyt ollu 3 vkoo ilman mitään melkein...hoh..
nyt täytyy mennä siivoilemaa...
Nopsasti vaan käyn ilmottelemassa, että kiirettä mullakin nyt, kun oon tehny aika paljon töitä. Viikonlopuksikin lupauduin töihin niin en tiiä kerkeenkö tänne kirjottelemaan. Yritän keretä. Mutta nyt pitää jo lähtee töihin.
Hyvää viikonloppua kaikille Haaveilijoille!
ja tänne tulin ensimmäiseks nollaamaan ajatukseni töistä:) On se vaan niin kivaa tuo työkin välillä:D Ainut miinuspuoli siinä on, että siinä samassa on neuvola joten väkisinkin tulee nähtyä niitä vauvoja....
Täällä olikin ihmetelty hiljaisuutta, no mulla on tuo työhön lähteminen vienny tältä viikolta oikeestaan kaikki mehut ja kun kotia oon päässy niin oon sitten yrittänyt tätä kotia kunnossa pitää. Mistähän se johtuukaan, että kun mies tulee töistä kotiin hän nappaa sanomalehden kainaloonsa ja painuu sohvalle pitkälleen, mutta kun nainen tulee töistä kotiin hän aloittaa yhtäaikaa ruuanlaiton, pyykinpesun, kauppalapun tekemisen, huomisen hoitorepun pakkaamisen ja ehtii siinä sivussa vielä leikkiä lapsenkin kanssa:/ Rankkaa on naisen elämä;)
Olitte puhuneet myös noista tuttavapiirissä olevista vauvamahoista. Minuukin tuntuu nuo vauvamahaiset " vainoavan" joka paikassa samoin kun ne ihanat pienet vauvat. Kaikenlisäks poika muistaa äitiä muistuttaa joka kerta vauvan nähdessään että äitikin varmasti huomaa pienen vauvan:)
Jotta työntäytteistä on meidän elämämme ollut viime aikoina, yritän kuitenkin tänne aina tulla kertoilemaan etes kerran viikkoon mitä kuuluu:)
-lappanen-
Piti jo aikasemmin kirjotella mutta totesin että oman mielenterveyden takia parempi pysytellä poissa vauvakuumesivuilta =)
No empä pystynyt. Miehen kanssa suunnitteilla yrityksen aloitus joskus ensivuoden puolella. Eli ihan pian kuitenkin. Oma esikoiseni täyttää juuri vasta 7kk. Nyt alkoi juuri 4 kuukautiset ja jo toisen kerran jouduin tekemään raskaustestin vaikken uskonutkaan olevani raskaana. On vaan niin hirveää väsymystä, ehkä anemia koska esikoinen on todella helppo ja nukkuu pitkät kunnon yöunet. Ja niin hirveää pahoinvointia, varmaan omaa kuvittelua sekin kaikkine muine oireineen =)
Mulla on kanssa tutuista moni raskaana. Yhdellä on enskuussa laskettu aika ja muut ovat jo toisella kierroksella. Ja näillä toisten odottajilla on keskenään saman verran eroa lasketuissa ajoissa kuin niiden esikoisillakin on ikäeroo ja mikäli mä olisin ollu nyt raskaana nii olisin ollu jatkoo tuohon listaan. No höh, en ollu. Kumma juttu että noiden Nega testien jälkeen aina masentaa ja tänään olin jopa kade mun kaverille ku se oksenteli alkuraskauden pahoinvoinnin takia.
Niin ja tuosta pikkukakkosen toiveista... Saa nähdä millon se sais tulla ku mulla on tarkotus mennä töihinki tässä välissä ja mikäli sellanen nyt sitte tulee niin isompi kämppä olis pakko hankkii ja vaikka mitä muuta.
Kylläpäs väsyttää taas kovasti, vaikka olevinaan oon nukkunut kaheksan tuntia viime yönä... en kyllä saanu kunnolla nukuttua, kun mies pyöri hereillä, niin itekin heräili koko ajan. En tiiä onko sitten jotain flunssaa mullakin kun taas oli eilen lämpö 37.7 (tänään en oo mitannu), ei kyllä nenä vuoda tai oo kurkku kipeenä, mutta kai sitä voi olla pelkkää kuumettakin.
Snowflake:
Mitenkäs on, vieläkö piinaillaan sua, vai joko menkat alkoi, vai pitikö niitten alkaa edes vielä lähi aikoina? Vieläkö on ollut pahaolo?
Hyvä, jos olo alkaa paranemaan flunssan jäljiltä :) Ja tsemppiä treenaukseen! Munkin pitäs kyllä alottaa, joku liikunta harrastus, niin en vaan löhöis kotona, mut en oikein tiiä mikä kiinnostas.
Tulkaapas nyt muutkin ahkerasti kirjottelemaan kuulumisianne! Mä taidan mennä lepäilemään kun niin kovasti väsyttää...