Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomani 2. päivä, pilalla !

Vierailija
02.08.2022 |

Olin suunnitellut juovani tänään ulkosalla vähän roseeta ja kuunnella musiikkia ja hipsiä puutarhassa ihan vaan lomaillen ja vähän höpsötellen, niin mies pilasi tämänkin. Hän tuli rähjäämään, että "täällä vaan juopotellaan", olin juuri kaatanut yhden lasillisen kylmää roseeta, ei minulla edes ole kuin yksi pullo, en meinannut RYYPÄTÄ, kun en RYYPPÄÄ yleensäkään. Mikähän tämänkin hyökkäyksen takana oli, olen yleensä varsin hauskaa seuraa hiukan hissukassa, niin nyt tulikin tällainen fiilis, osaako suomalainen mies edes käsitellä vaimoaan, avovaimoaan tai seuralaistaan KOSKAAN OIKEIN?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma pilalla!

Vierailija
2/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella äänenpainolla mies totesi tuon: täällä vaan juopotellaan? Minun mieheni sanoi joskus noin minulla ja ei ollut mitään sen kummempaa sitten. Taisi vähän hymyilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella äänenpainolla mies totesi tuon: täällä vaan juopotellaan? Minun mieheni sanoi joskus noin minulla ja ei ollut mitään sen kummempaa sitten. Taisi vähän hymyilläkin.

Tekstissä luki RÄHJÄSI, rähjäämistäkin voi olla monenlaista, vaikutti kuitenkin, että oli kielteinen ilmaisu, ei varmaan juurikaan hymyillyt. Ei varmaan muuten olisi otsikkoa aloittanut, että toinen lomapäivä PILALLA, ei niin pikkumaista ihmistä edes ole.

Vierailija
4/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Taas yksi hienostuneesti roseeta siemaileva, joka loman jälkeen pääsee katkolle, kun on ollut kunnon putki eikä omin avuin saa putkea poikki.

Vierailija
5/5 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Taas yksi hienostuneesti roseeta siemaileva, joka loman jälkeen pääsee katkolle, kun on ollut kunnon putki eikä omin avuin saa putkea poikki.

Vielä pikkusen keskenkäynyttä niin hämätäkseen itseään sitä voi sanoa roseeksi. Kunnon putki siellä on menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi