Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutan 25 neliön yksiöstä 35 neliön , ostaisitko uudet huonekalut vai ei??

s
02.08.2022 |

Nimittäin mulla on ollut täällä 25 neliön yksiössä nyt 80cm leveä sänky, ja pari nojatuolia. Nyt haluaisin leveämmän sängyn ja sohvan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiössä nojatuolit on paljon fiksummat. Osta 120-senttinen sänky!

Vierailija
2/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin isomman sängyn ja on varaa, ostaisin sen. Muuten kannattaa asettua ensin hetki ja sitten miettiä mitä ostaa jos mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varallisuudesta. Jos on varaa niin ostaisin, onhan se miellyttävämpi asua mukavasti.

Vierailija
4/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varallisuudesta. Jos on varaa niin ostaisin, onhan se miellyttävämpi asua mukavasti.

On varaa edulliseen mutta samalla ärsyttää kulutus että ostin sitten nuo edelliset huonekalut turhaan :DD?

Vierailija
5/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika asuu 35 neliöisessä yksiössä. Mahtuu 120 cm sänky, sohva, työpöytä ja työtuoli. Keittiöön ruokapöytä tuoleineen. Eli, jos riittää rahat, ja halua on, niin miksi et ostaisi.

Vierailija
6/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, jos kokisin ne tarpeellisiksi ja olisi varaa.

Vierailija
7/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikkia uusia tarvitse heti hankkia, jos vanhoilla pärjää. Voit sitten rauhassa miettiä millaiset hankit uuteen asuntoon, kun näet paljonko siellä oikeasti on tilaa. Pelkät neliöthän ei ratkaise vaan pohjaratkaisu ja asunnon mittasuhteet asettaa omat rajoituksensa. Esim. se uusi sohva olisi kiva myös saada asunnon ovesta sisään :)

Vierailija
8/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 34,5 neliöinen yksiö, ei sänkyä vaan neljän istuttava petisohva josta saa kaksois-sängyn tarvittaessa. Muuten olen laittanut kalusteita sen verran että näyttää asutulta ja tuntuu itsestä mukavalta.

Sen verran kotiin kannattaa panostaa että se tuntuu viihtyisältä.

Vierailija
9/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en heti ostaisi mitään vaan asuisin vähän aikaa ja pohtisin mikä olisi sinne juuri sopivin ja tarvitsenko sitä todella.

Vierailija
10/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän aina muuttaessa kaiken vanhan roskiin ja ostan uuteen kämppään kaiken uutta.

Vierailija
11/11 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin itse pari vuotta sitten samoin pienemmästä yksiöstä isompaan. Pidin osan vanhoista huonekaluista esim. sohvan ja sängyn. Uusin mm. työpöydän ja ruokauliryhmän. Hommaa helpotti se kun näin tulevan asuntoni etukäteen niin tiesin millaiset huonekalut toimivat tässä parhaiten.