Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavan paljon selviää ihmisistä tietoa ihan vaan googlettamalla

Vierailija
02.08.2022 |

Googletin kolmen naapurini nimet ja osoitteet, niin google tiesi kertoa niin lasten nimet, ammatit, nykyisten ja entisten firmojen nimet, tyttönimet ennen avioliittoa, mistä kotoisin jne.

Tästä syystä en ole somessa koko nimelläni ja osoite+puhelinnumeroni ovat salaisia. Minusta ei löydy netistä mitään tietoa. Olen googlettanut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä nyt ei varsinaisesti ole mitään salaista tietoa.

Vierailija
2/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin juuri itseni. Löysin kolme tietoa: Postille palaute postin facebookissa, samoin Lidliin laittamani palaute. Lisäksi valmistumiseni eräästä oppilaitoksesta.

Mulla on harvinainen nimi, en odottanutkaan enempää. Tosin löytyi yksi nimikaima, joka valmistunut myös oppilaitoksesta. Ei sentään samasta kuin minä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kerrostalossa asuvalle mainostetaan kattoremonttia. En taida kattoremonttia kuitenkaan tilata, sillä se vaatisi taloyhtiön hyväksynnän eikä minun ole sitä yksinäni järkeä maksaa. Missä ne kohdennetut mainokset oikein ovat?

Vierailija
4/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimellä ei löydy kuin fonectan linkki josta ilmeisesti näkyy puhnro ja osoitetiedot kirjautumalla. Sekin teki olon jo vähän epämukavaksi.

Vierailija
5/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos googlaa mun nimen, löytyy osoite ja puhelinnumero, koskapa mulla on Y-tunnus. Lisäksi löytyy jotain ratsastusseuraan liittyvää tietoa. Muuta ei, ei esim. somejani. (Olen ainut tämänniminen henkilö Suomessa.)

Vierailija
6/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nimellä ei löydy kuin fonectan linkki josta ilmeisesti näkyy puhnro ja osoitetiedot kirjautumalla. Sekin teki olon jo vähän epämukavaksi.

Netissä saa muutettua numeron salaiseksi, niin eipä näy enää.

Vierailija
7/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä saa muutettua numeron salaiseksi, niin eipä näy enää.

Ok, pitääpä harkita asiaa.

Vierailija
8/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin itseni ja hakutuloksia oli 0, eli ilmeisesti en ole olemassa.

Vierailija
9/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin googletin itseni. Yksi osuma joka vei johonkin facesivustolle jossa olin kommentoinut jotain :(

Vierailija
10/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi google ei tiedä minusta tuota kaikkea? Sen mukaan olen lapseton ja nähtävästi asun Lappeenrannassa, koska moni linkki vei sinne. Olen käynyt ko. kaupungissa kahdesti, edellisen kerran suunnilleen 2014.

Ehkä en sitten osaa jakaa tietojani riittävästi.

Olen kuitenkin FB:ssä, instassa, twitterissä jne. eli kovasti luulen kuuluvani somekansaan.

Vierailija
11/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän löytyy, harrastuksista jotain ja joku vanha kuva. Nimikaiman juttuja tulee jonkin verran haulla. 

Puhelinro oli salainen alkukesään saakka, lähinnä työstä johtuen. Oli pakko vaihtaa niin, että nimi näkyy, muuten en olisi päässyt autohalliin. Osoitetta ei kuitenkaan löydy

Vierailija
12/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän löytyy, harrastuksista jotain ja joku vanha kuva. Nimikaiman juttuja tulee jonkin verran haulla. 

Puhelinro oli salainen alkukesään saakka, lähinnä työstä johtuen. Oli pakko vaihtaa niin, että nimi näkyy, muuten en olisi päässyt autohalliin. Osoitetta ei kuitenkaan löydy

Klikkailin pois  haulla näkyviin tulevat muutamat tykkäykset ja kommenttini  yritysten fb-sivuilla niin poistuvat hausta sitten jossain vaiheessa

Vierailija
13/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy vain työnumero. Ei haittaa.

Muuten olen HNP, eli hyvin näkymätön persoona.

Vierailija
14/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei löytynyt mitään. :D tuli vain "tarkoititko" tai "ei löydy". Ei edes kuvia.

Vierailija
15/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei löydy mitään, arvostan yksityisyyttäni!

Vierailija
16/16 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei löydy mitään, arvostan yksityisyyttäni!

Sama täällä 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi