Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
miten kirsi pärjää kun ei olekkaan talon vahvin nainen
Herraisä sentään tuota tuulaa, mulla ei oo noussu kusi hattuun. Mitä ihmeen kusta nousee hattuun, jos käy töissä. Tuula lipoo nöyristelee ja huutaa kehukaa mua, mä käyn töissä, mä oon käyny ameriikoissa. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Laura on talon vahvin ja viisain nainen. Kirsi on ilkeä,epävakaa ja heikko nainen.
Jerrystä tulee ulkonäön perusteella mieleen Valtteri Bottas ja Aleksista Ronaldo.
Ei ollut kovin järkevää leipoa pullaa myöhään illalla. Pulla tursottaa, enkä ainakaan itse pysty edes syömään minkäänlaista pullaa kun aiheuttaa pahoja suolistovaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo voittaa. Ihminen on laumaeläin, joka ihailee vahvaa johtajaa. Varsinkin naiset, joita katsojista on 80%. Reeo manipuloi ja järjestää finaaliin kanssaan jonkun epäsuositun ja heikon ja pistää potin taskuunsa-
Reeolla on 2 teini-ikäistä tyttöä
Poikiapas ja yks tytärpuoli.
sama se, lapsia on , onko tuolla muilla? Miten Tuulaslla? Ei oo ainakaan mainostanut että ois lapsia.
3 lasta on mutta oli sopinut perheen kanssa ettei heistä jutella talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on talon vahvin ja viisain nainen. Kirsi on ilkeä,epävakaa ja heikko nainen.
Laura on taustalla, Laura ei pahemmin juonittele ja nytkin imurin varressa. Tuulahan sai hiukset nätisti ja niin meikissä aamusta alkaen ja pahoitteli Kirsille onko hän loukannut jne kun Kirsi haluaisi puhua jostain asiasta noille, voi suatana, ei kai noi mene halapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo voittaa. Ihminen on laumaeläin, joka ihailee vahvaa johtajaa. Varsinkin naiset, joita katsojista on 80%. Reeo manipuloi ja järjestää finaaliin kanssaan jonkun epäsuositun ja heikon ja pistää potin taskuunsa-
sama se, lapsia on , onko tuolla muilla? Miten Tuulaslla? Ei oo ainakaan mainostanut että ois lapsia.
tietenkin mainostais sen verran jos ovat hyvin kouluttautuneet ja sen jälkeen piste.
Kohta siivous ohi ja tuula vain syö kun ei malttanut mielistelyään lopettaa.
Kirsi vit tuun talosta. Kuuma peruna suussa molottaja juonii ja dissaa Heidiä minkä ehtii. Heidi on hänelle todellinen vastus ja uhka, ei toi turpa muuten noin paljon käyttäis energiaa Heidin dissaamiseen. Nyt vähättelee jo Heidin suoritusta eilisillan haastetehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kovin järkevää leipoa pullaa myöhään illalla. Pulla tursottaa, enkä ainakaan itse pysty edes syömään minkäänlaista pullaa kun aiheuttaa pahoja suolistovaivoja.
pierettää heikko vattaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsin ja Tuulan melkein kaikki jutut on sellaisia, et niissä periaatteessa sanotaan, kuinka hyvä ihminen minä olen. Tyyliin 'mä ainakin olin ihan kauhuissani, et voi noita kun joutuvat tuollaiseen tilanteeseen' (lue: ae että veedutti kun taas tuli uusia, mut pistetään ne saman tien luiskaan, siitähän siitä päästä). ' Mut kyl siinä sitten rauhottuu ja lähtee taas positiivisella asenteella liikenteeseen, tai siis ainakin minä tee niin.'
Sama huomio :D onko Kirsi saanut rankun jostain? Kylmällä vedellä joutuu suhkuttelemaan.
Noeiole. Sai sen perintönä en nyt muista keneltä .
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee vahva naishahmo taloon ja vahva mieshahmo?
Joo Mathias on todellinen mies ja vahva sellainen... Hän työskentelee poliisina, harrastaa nyrkkeilyä, hän on myös miehinen ja hänellä on jykevä miehinen kroppa...
Vierailija kirjoitti:
tänään tulee oman kuntosalinsa mainostaja, ex kladitaattori
Laittaispa Kirsin heti kättelyssä nippuun. Pahin skenaario on, että kladiaattori onkin suurista puheistaan huolimatta nössö ja lähtee vikisten Kirsin klaaniin.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Suomalaiset miesheterot, naiselliset heteronaiset. Ja sinkut. Missä he on. Onko tää joku vanhanajan kiertävä sirkus voimanaisineen. Ei puutu enää kuin apinaihminen. Ei mitään säpinää ees kun varattuja ja naiset pitempiä kuin miehet. Eiks tän pitäny olla tavis bb. Sm urheilijoita, gladiaattoreita, some sexitymputtajaa ym.
Tuotanto ajattelee, että valtavirrasta poikkeavat olisivat jotenkin mielenkiintoisia seurattavia. Ei se vaan aina mene niin
Kirsi on kyl ehdottomasti talon pahis, täys käärme. Epänaisellista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietenkin mainostais sen verran jos ovat hyvin kouluttautuneet ja sen jälkeen piste.
Tuulalla on lapsia. Mutta eihän se kerkeä niistä puhumaan.
Miehet alkoi siivota. Nabas sieppaa lattiat, Miika näkyy pyörittävän makuuhuoneen, Reeo ja joku ikkunoita
Onko kaikki tuolla homoja. Kirsi ja Rusu ja Aleksikin, keskustelun viimeisten sivujen mukaan.
Tänään tulee vahva naishahmo taloon ja vahva mieshahmo?