Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ihmettelen suuresti jos Kirsi pysyy pitkään talossa. Hänen pelaaminen on ihan sairasta. Toisaalta miksi muut asukkaat haluaa olla sen tiimissä ? Naurettava kausi.
Kirsille tulee kova mahalasku. Hän kuvittelee nyt olevansa vielä jonkun sortin suosikki ja leijailee tuolla ihan päällikkönä. Ei tajua, että käyrä on kääntynyt toiseen suuntaan ja hänestä on tulossa suuri inhokki.
Kirsi se juonittelee paljon enemmän kuin Rooman jengi.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on oksettava kaikin puolin ja minulla ei ole siitä asukkaasta oikeastaan mitään positiivista sanottavaa, ihan jo äänestä lähtien se koko ihminen ärsyttää. Ärsyttää kun Pirkka on äänestyksessä vaikka Pirkka on 100 kertaa parempi ihminen kuin Kirsi.
Kukaan asukkaista ei ole oksettava. Vähän realismia nyt.
Kirsihän oli jo äänestyksessä, mutta pääsi ensimmäisenä turvaan, mikä on käsittämätöntä. Jossain gallupissakin oli suosikkilistalla. Ja kuulemma Jodelissa supersuosittu. Eli ilmeisesti ainoastaan täällä ei tykätä Kirsista? Kummallista tuo suosio. Käsittääkseni koosteissa näytetään tosi paljon Kirsiä, vaikuttaako se? Jassukin oli aina koosteiden tähti ja voitti.
Hiiissuli kirjoitti:
Eikö nuo ihmiset älyä tiputtaa tuota Kirsiä!!?! Kuvittelee olevansa jollain tapaa johtohahmo, jotain A-ryhmää. Nyt äkkiä se seuraavaan häätöön!! Liian varma itsestään ja käytös kuin yläasteelaisella teinillä. Ja sit nää olevinaan aikuiset ihmiset, selkeetä kiusaamista Pirkkaa kohtaan. Toivottavasti katsovat jälkeenpäin ja tajuavat tuon törkeän käytöksensä. Sympatiat Pirkalle!
Nämä ovat, kuin yläasteen koulukiusaajat paitsi vielä pahempia, kun pitäisi olla jo aikuisia. Napsahtaa vielä omaan nilkkaan toivottavasti.
Millainen Pirkan sitten pitäisi olla asukkaiden mielestä?
Kirsi on sen näkönen kun puolet suomalaisista naisnäyttelijöistä, ainaki tuntuu siktä että ne on aina ton naamasia, Lapistako ne on kaivettu. Ei toi naama mikään tyypillinen suominaama ole, tollanen lyhyt pulun nokkakin ja silmät molemmin puolin päätä.
Reeolla on pulun silmät ja räpsyttää maanisesti, laittais silmätippoja ja rillit, eikä leikkis väkisin nuorta.
Muistakaa sitten äänestää se juoruämmä seuraavassa äänestyksessä ulos!
Nabbe valittaa että Pirkka on erilainen, Pirkka pystyy keskustelemaan, ei juonittele. Tuulakin muka empaattinen, olisi äänestänyt Jerryä häätöön, kai antoi pisteen Pirkalle. Ei mulla olisi mitään miksi en juttelisi tuolla myös Pirkalle. Voisin karsastaa Nabbea, Reeoa, kenties Kirsiä ja tulisi riitaa, ei vidu en vois olla tuolla.
Oli ihanaa katsoa Aleksia alushousut jalassa. Kuuma.
Oon katsonut nyt n. tunnin, ja nämä ei ärsytä: Pirkka, Heidi(?, se jolle tehtiin letit), Laura.
Pirkkaa äänestää lähti kyllä Reiskan jengistä ja Nabbe valitteli että tulee liian lähelle. Nabbe hoono soomi, Pirkka puhuu ilm liian nopeasti ettei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on oksettava kaikin puolin ja minulla ei ole siitä asukkaasta oikeastaan mitään positiivista sanottavaa, ihan jo äänestä lähtien se koko ihminen ärsyttää. Ärsyttää kun Pirkka on äänestyksessä vaikka Pirkka on 100 kertaa parempi ihminen kuin Kirsi.
Mihin perustuu että 100 kertaa parempi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Oli ihanaa katsoa Aleksia alushousut jalassa. Kuuma.
illalla tuli suihkusta, ruskettunut iho, en voi sanoa että kuuma koska oon äiti ja poikani n 3 vanhempi,.
Vierailija kirjoitti:
Nabbe valittaa että Pirkka on erilainen, Pirkka pystyy keskustelemaan, ei juonittele. Tuulakin muka empaattinen, olisi äänestänyt Jerryä häätöön, kai antoi pisteen Pirkalle. Ei mulla olisi mitään miksi en juttelisi tuolla myös Pirkalle. Voisin karsastaa Nabbea, Reeoa, kenties Kirsiä ja tulisi riitaa, ei vidu en vois olla tuolla.
Miksi Jerryä ei saa äänestää häätöön?
Merve näyttää nykyruotsalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ääniä ropisee Kirsille ja on su häädössä.
Ei ole häädössä.
Pirkkaa käymsääliksi. Noin se ulossulkeminen toimii.
On myös ainut joka saa kuiskailla, välillä niin pienellä äänellä, ettei kuule mitään vaikka laittaa volat täysille. Ei ole koskaan tullut sitä kuulutusta, että kuiskaaminen kielletty, toisin kuin muille.