Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miksi nää ei taktikoi paremmin? Miksi ne pelaa Reeon tai Kirsin pussiin? Eikö pitäisi ajatella omaa voittamista? Minä hajauttaisin rooman äänestämällä joko Reeon, Miikkan, Rusun tai Heidin ulos. Siitä olisi helppo yksitelle popsia seuraava ja seuraava. Nyt Reeo vetelee ilmeisesti Kirsinkin naruista, ainakin tämän kertaisen äänestyksen mukaan, sillä kaikki putoaja ehdokkaat ovat mahdollisia Kirsin liittolaisia ja rooman vihollisia.
Inhokit
-Kirsi <- tämä on kaikista inhokeista inhokein, hyi hel... kuinka kiero,tyhmä ja ylimielinen ihminen tuo on.
-Merve <- tästä on kuoriutunut kunnon kiusaaja ja ainoa anti sillä talolle on rinnat.
-Nabaz <- erittäin arsyttävä hahmo ja vaikuttaa feikiltä
-Mia <- aivan liikaa äänessä ja joka toinen sana on kirosana, ärsyttävä hahmo
-Jerry <- on siinä ja siinä onko inhokki vai ei.
Nämä asukkaat mahdollisimman nopeasti ulos talosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nabbe puhunut parempaa suomea taloon tultua, nyt hoono soomi, onko pelaamista?
Ei kai tollanen rusina-aivo mitään kieltä opi.
Olispa kiva kuulla hänen ruotsiaan, kun on niin suomenruotsalainen omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Reeo näyttää ojasta heränneeltä puliukolta.
Reeo näyttää ojasta heränneeltä, överikrapulaiselta puliukolta.
Siispä Reiska finaaliin tai sehän on jo finaalissa! Voittoa en sille soisi.
BTW Tämä adonis mikä lie Aleksi muistuttaa kyllä kaukaa katsottuna viime vuoden Pekkaa.
Reeo on pitkätukkainen karalahti. Täys pas###
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää ei taktikoi paremmin? Miksi ne pelaa Reeon tai Kirsin pussiin? Eikö pitäisi ajatella omaa voittamista? Minä hajauttaisin rooman äänestämällä joko Reeon, Miikkan, Rusun tai Heidin ulos. Siitä olisi helppo yksitelle popsia seuraava ja seuraava. Nyt Reeo vetelee ilmeisesti Kirsinkin naruista, ainakin tämän kertaisen äänestyksen mukaan, sillä kaikki putoaja ehdokkaat ovat mahdollisia Kirsin liittolaisia ja rooman vihollisia.
siksi koska tykkäävät reeosta? kuka on 12 viikkoa talossa ihmisten kanssa, ketä ei voi sietää
Eikös noi asukkaat ärsyynny Kirsiin? Mulla räjähtäis pää. Hirveä itsekäs ja leuhka akka.
Vierailija kirjoitti:
Jumankauta, että Kirsin äänikin jo ärsyttää. Ei meinaa pystyä kuuntelemaan.
24/7 suurin syy miks en tilannut: Kirsin ääni.
Vierailija kirjoitti:
Nonii chatin pastamammat jotka kyttäätte BB:tä onko teidän miestä Aleksi yhä se kaikkien kuolaama alfa? :D Voisitteko siis seurustella Aleksin kanssa tai miten onko se teidän mielestä äijä? :D
en koska oon jo keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi asukkaat ärsyynny Kirsiin? Mulla räjähtäis pää. Hirveä itsekäs ja leuhka akka.
Varmaan moni ärsyyntynyt mutta kaikki äänestää vain siten miten ollaa sovittu, ei kukaan uskalla alkaa sooloilemaan. Heti kun katsojat päättää kuka tuolta talosta lähtee pois niin se on melko varmasti Kirsi koska se vaikuttaa olevan monen katsojan mielestä se kaikista inhokein asukki.
Vierailija kirjoitti:
Kumpihan putoaa tänään, Jerry vai Pirkka? Epäilen jälkimmäistä, vaikka toivon, että putoaja olisi Jerry.
miksi Jerry välillä tärisee??? Jerryn lähettäisin kotiin nyt. Pelurihan se on munaskuita myöten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taloon tarvitaan kolmas liitto, altavastaajien liitto. Laura johtajaksi ja Pirkka sihteeriksi!
Mut eihän näistä voittajista, kauniista ja rohkeista ja tosi cooleista tyypeistä kukaan herrajestas ole altavastaaja! Daa, sanoi 90-luvun chav. Altavastaaja on korkeintaan toi joka paikkaan seuraava älyköntapainen ja nolo Pirkkis! Perustakoon oman liittonsa ja kokonaan. Me muut roikumme kynsin ja hampain ja itsemme kettingillä kiinnittäen voittajien kylkeen. Ota minut, valitse minut - apua, nää kaikki ovat pick-me -girlseja. Pojatkin! Jerry, Ruzbe, Aleksi! Pick me, pick me pick me!
Pirkkis se pystyi seuraamaan Nabbea, Kirsiä ja Marvea samaan aikaan. On se äijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siksi koska tykkäävät reeosta? kuka on 12 viikkoa talossa ihmisten kanssa, ketä ei voi sietää
Tuon ajatuksen Reeo näilke on istuttanut samaan aikaan kun itse kaveeraa kaikkien kanssa. Eli ihan vaan osa pelitaktiikkaa. Kyllä minua enemmän kiinnostais 30000 kuin vain viihtyä jonkun kanssa. Ja eikö moni kertonut, että on mennyt taloon pelaamaan eikä kavereita hankkimaan?
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on täysääliö, ei tajua yhtään miten tuolla talossa kannattaisi olla. Eikä varmaan oo siviilissä juuri kavereita, noo, tuo reppana lähtee sunnuntaina himaan
Ei ole ääliö ja joku tuttunsa kertoi että kavereita paljon. Ei lähde sunnuntaina.
Kirsi on oksettava kaikin puolin ja minulla ei ole siitä asukkaasta oikeastaan mitään positiivista sanottavaa, ihan jo äänestä lähtien se koko ihminen ärsyttää. Ärsyttää kun Pirkka on äänestyksessä vaikka Pirkka on 100 kertaa parempi ihminen kuin Kirsi.
Toivottavasti ääniä ropisee Kirsille ja on su häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoko Merve siis Reeolle, että hänelle on tultu ehdottomaan että tiputetaan Reeo.
Miks Reeo ei ottanut tusota koppia, ja alkanut värvää Merveä mukaan. Mervehän kuitenki selkeesti tykkää Reeosta.Kaikkihan ne tykkää Reeosta ja en ymmärrä sitä, mitä ne ajattelee oikein? Haluaako ne pelata voiton Reeolle? Onko ne todella niin typeriä? Tai lampaita? Miksi tämmöisiä lampaita on valittu kisailemaan?
Vanhin on luontainen johtaja laumassa, paitsi jos on tuulan kaltainen höpsykkä. Reeo on toiseksi vanhin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nabbe puhunut parempaa suomea taloon tultua, nyt hoono soomi, onko pelaamista?
Ei kai tollanen rusina-aivo mitään kieltä opi.
Olispa kiva kuulla hänen ruotsiaan, kun on niin suomenruotsalainen omasta mielestään.
No erittäin hyvin puhui. Eilen illalla saimme näytteen. Sehän on hupaisaa, että hän tosiaan muistuttaa enemmän jotain Folke Rungvistia aksentiltaan - tai tientenkin hänen suomensa muistuttaa suomenruotsalaisen aksenttia, onhan hän puhunut ruotsia jo 9-vuotiaasta ja oppinut sen hyvin. Suomea puhunut harvakseltaan.
Tää mamma sanoi jo heti alkuunsa ettei kiinnosta pikkupojat.