Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä Suomessa on maailman parhaat karkit ja maitotuotteet!

Vierailija
20.08.2008 |

Juustoja lukuunottamatta. Olen matkustellut paljon ulkomailla, ja missään ei ole esim. niin hyvää mausettua jugurttia kuin Suomessa. Ulkomailla se on usein sellaista mautonta tai ylimakeaa litkua, ei yhtään paksua ja pehmeää :) Maitokin maistuu oudolta. Karkkivalikoimat on usein surkeat, ja ne mitä on, on sitten ylimakeita löllöjä hedelmäkarkkeja. Hyllyt notkuu suklaata.

Mitä mieltä muut on?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeista olen kanssasi samaa mieltä, maitotuotteista en. Suomesta nimenomaan puuttuu kunnon kermaiset jugurtit.

Vierailija
2/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kylläkään matkustellut, mutta silti olen sitä mieltä, että Suomessa on parhaat maitotuotteet ja karkit. Täältä löytyy runsaasti karkkivaihtoehtoja myös meidän pähkinäallergikolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä Kreikassa tykkäsin jugurteista. Eikä niiden maito aiheuttanut mitään ongelmia meidän perheelle (kotona käytetään hylaa).

Vierailija
4/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. salmiakit on monelle ulkomaalaiselle tosi yök vaikka ne ovat suomalaisten herkkua

Vierailija
5/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kreikassa on kyllä parempaa jugurttia, kuin täällä kotomaassa. Ainakin siellä maistuu hedelmälle enemmän eikä niin keinotekoiselle.

Mutta makuasioistahan ei kannata kiistellä! ;-)

Vierailija
6/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin karkkien kohdalla.

Vierailija
7/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia paksuja ja pehmeitä juurikin, mutta ne ei tietenkään voi olla mitään rasvattomia.

Vierailija
8/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko suomalaiset elintarviketehtaat osanneet tehdä suomalaisia kuluttajia miellyttäviä tuotteita?? :)

Suomessa on suklaatarjonta onneksi hiukan parantunut, eikä ole enää Fazerin varassa.

Vierailija
9/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Valion tuotteet on parasta laatua.

Vierailija
10/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeista olen kanssasi samaa mieltä, maitotuotteista en. Suomesta nimenomaan puuttuu kunnon kermaiset jugurtit.

Vierailija
11/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla huijataan eikä laatu ole niin korkealla.

Vierailija
12/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen maidonkin laatu on huippuluokkaa verrattuna moneen muuhun maahan.

Vierailija
13/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nyt kai puhuttiin makuasioista, eikä terveellisistä ruuista!

t: se toinen kermaisista jugurteista tykkäävä[

i]Sellasia paksuja ja pehmeitä juurikin, mutta ne ei tietenkään voi olla mitään rasvattomia.

[/quote]

Vierailija
14/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaiset pidä sitä sen erikoisempana kuin muitakaan hyviä suklaita.

esim. salmiakit on monelle ulkomaalaiselle tosi yök vaikka ne ovat suomalaisten herkkua

Vierailija
15/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen maidonkin laatu on huippuluokkaa verrattuna moneen muuhun maahan.

Vierailija
16/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne jogurtit on monesti ulkomailla parempia. suomessa on mennyt rasvahysteria ihan liian pitkälle. jogurtista tulee pehmeää ja paksua kun ei tee siitä liian rasvatonta niin kuin suomessa, ei siihen tarvi mitään lisätä.

Vierailija
17/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamaa tuontielintarviketta lukuunottamatta, mutta tiedät, että Suomessa on parhaat?

En ole kylläkään matkustellut, mutta silti olen sitä mieltä, että Suomessa on parhaat maitotuotteet ja karkit. Täältä löytyy runsaasti karkkivaihtoehtoja myös meidän pähkinäallergikolle.

Vierailija
18/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole yhtä hyviä irtokarkkeja kuin Suomessa. Sulkaata saa ja höttösiä hedelmänameja.

Mutta suomalaisia sekalaisia kovia irtokarkkeja ei voita mikään.

t. Ulkosuomalainen

Vierailija
19/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteista sanoisin, että Suomessa käsitellään niitä aivan liikaa. Ulkomailla ei kärsitä laktoosi-intoleransseista, ja itsekin syön täysin ilman oireita mm. turkkilaista ja bulgarian jogurttia jotka on valmistettu muualla.

Vierailija
20/26 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinmaani valtaväestöllä on uskonto, joka kieltää liivatteen käytön... silti kermaisia jugurtteja löytyy. Esansseista en ole varma, mutta kyllä niitä e-numeroita mahtuu Suomi- jugurtteihinkin. Sen sanon, että suomalaista raejuustoa parempaa ei löydy muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi