Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt luontaisen ihannepainosi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt vuosien etsimisen jälkeen. On ylipainon puolella.

Vierailija
2/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm ja se hakeutuu helposti 63- 65 kiloon.

Joku 59 kg olisi kiva mutten pysty pitämään sitä ilman syömishäiriötä johon minulla on alttius ja joka väijyy minua varmaan lopun ikäni. N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 ja paino on keikkunut siinä 60 kilon kohdalla. Se vaikuttaa sopivalta painolta, eikä sen ylläpitämiseksi tarvitse tehdä mitään arjestani poikkeavaa. Toki en tiedä sitten, miten käy, kun esimerkiksi menopaussi yms. iskee, koska sillä voi olla merkitystä. 

Vierailija
4/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt ja olen 185cm mies.

No, mikä se ihannepainoni sitten on?

Se on suomalaisten naisten keskipaino eli 73kg

...!

Vierailija
5/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166 cm pitkä. 40-vuotiaaksi saakka painoin alle 60 kiloa tekemättä juuri mitään sen eteen. Nykyään painan 65 kiloa, ja syön aika paljon herkkuja. Toisaalta en usko, että paino tästä kauheasti laskisi, vaikka lopettaisin herkut. Painoni on ollut aina aika sitkeää sorttia, hyvässä ja pahassa.

Toivoisin kyllä, että paino ei tästä enää nousisi, jottei mennä ylipainon puolelle.

Vierailija
6/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on hieman alapainon puolella, n. 50kg. Lapsena olin reilusti alakäyrillä (vaikka söin normaalisti) eikä painoa ole ikääntyessäkään kertynyt. Naisellisia muotoja ei kyllä luoja suonut, mutta muuten ei ole ollut mitään painosta johtuvia ongelmia.

Vierailija
7/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ollut lähes koko aikuisikäni tässä painossa. Kerran ollut alimmillaan n 43 kg ja painavimmillaan 70 kg. Tällöin oli koko hormonitoiminta täysin pielessä. Söin vähemmän kuin aikaisemmin ollessani anorektinen, mutta paino vaan nousi.

Myös elämäni rakkain ihminen kuoli tuolloin.

Olen siis 166 cm ja se mun oma paino on 56 kg. Tässä painossa ei tarvi tehdä asialle yhtään mitään. Kuuntelen kehon viestejä. Välillä syön enemmän, sit taas vähemmän.

Kävin eilen vaa'alla : 55,4. Eli tässä se pyörii vuodesta toiseen.

Vierailija
8/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on hieman ylipainon puolella.

N 173cm/96kg

Vierailija
9/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Se on 66kg. Luontaisesti se ei kylläkään pysy tuossa, koska rakastan syömistä ihan liikaa. Mutta toi on se missä näytän parhaimmalta ja olo tuntuu hyvältä. On normaalipainon rajoissa.

Vierailija
10/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 162cm pituutta ja olen ennemmin vankkarakenteinen. 58kg näyttäisi olevan sellainen luonteva paino. Nuorempana painoin vähemmän syömishäiriön takia, se oli kyllä surullista aikaa se. En omista vaakaa mutta vähän aikaa sitten lääkärissä punnittiin kun en tiennyt paljonko painan, oli muuten vähän ahdistava kokemus kun pelästyin että se triggeröi sitä vanhaa sairasta laihduttamishalua mutta ei nyt onneksi sentään.

Vierailija
11/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm pitkä ja painoni on 63-65 kiloa - normaalipainon sisällä siis. Syön mitä ja milloin haluan eli uskon olevani ihannepainossani koska tämän eteen ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
12/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg. Pituutta 175 cm ja ikääkin yli 40. Tuohon mun paino asettuu vaikka söisi mitä.

Vierailija
13/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja on. 63 kg on täydellinen paino. Nyt 10kg enemmän:(

Vierailija
14/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aikuisikäni sitten elintapojen normalisoituessa niin paino on tasaantunut tähän 69-73 kg väliin. Jopa nyt Koronan aikaan, kun välillä oli vähemmän liikuntaa niin pysyi samoissa mitoissa. Olen 173cm pitkä, joten ihan normi ja hoikkarakenteinen.

Vierailija
15/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/60 Noissa mitoissa jaksan vielä touhuta, mut jos paino tuosta kovasti laskee niin en jaksa.

Vierailija
16/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ottaa adblokkeria pois tämän takia. Miten sen siis löytää?

Vierailija
17/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 53-55kg on sellainen aito hyvänolon paino jolloin kropassa on sekä hyvä olla, että peilikuvakin miellyttää.

Nyt painoa on valitettavasti 35 kiloa enemmän ja olo on aivan kaamea.

Vierailija
18/18 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä painoani kun en käy vaa'alla. Pituus 164, vaatekoko S. Voin käyttää tyttären vaatteita, on hoikka tiimalasi, mua pitempi. Tää on hyvä, pysyn ilman mitään vaivannäköä tämän kokoisena. Viihdyn tässä kehossa, pidän peilikuvastani. Eikös se riitä. Olen 60 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän