Kuinka moni teistä äideistä ja isistä jotka siis hoidatte sairasta lasta -
-vosittelo kuvilla menemänne itse töihin ja jättävänn lapsenne jollekin vieraalle hoitoon, vsikka hyvä hoitaja olisikin?
Kommentit (4)
hoidan itse, koska silloin kelpaa vain äidin syli. Mummi astuu remmiin heti kun tilanne helpottaa, mutta hoitoon ei voi vielä mennä.
välillä pakko käytellä mummaenergiaa (molemmat mummat kun asuu alle 10 km säteellä)
T. äiti jonka poika oksensi aamulla päiväkotiin lähtötohinoissa.......siis kotona ollaan (nyt menään sata lasissa ja muilla ei oireita, luulen että tökkäs sormia kurkkuun liika syvälle kun tulos ne tokavipat takahampaat ja niitä kaivelee ja samas rytäkäs tuli parit aivastuksetki n
NYT HIIHTÄMÄÄN!
lapsia kolme, joista esikoisen (nyt 16 v) ollessa pieni opiskelin ja kävin töissä (en kuitenkaan samanaikaisesti), ja aina kyllä jäin suosiolla kotiin tytön ollessa sairas.
En hennonnut jättää kenellekään ventovieraalle hoitoon sairasta lasta.
Jokunen erillinen kerta saattoi olla, että esim. koulussani kokeet, ja sain äitini meille lapsenvahdiksi, mutta pääsääntöisesti siis itse hoidin.
Asuin tuolloin lapseni kanssa kaksin, yhteishuolto oli isänsä kanssa, mutta harvemmin hänelle erikseen lähdin kiikuttamaan sairasta lasta.
Nykyään lapsia siis kolme, joista kahta nuorempaa olen hoitanut aina kotona, hoitovapaalla olen vielä muutaman kuukauden.
Tohdin epäillä, että en jätä heitäkään vieraitten ihmisten hoidettavaksi, joten vaihtoehdoiksi jäänee mieheni tai minä :)
kun itse olen ollut jo kolme palkallista päivää töistä pois jonka jälkeen kaikki päivät menee palkasta. Onneksi on sellainen anoppi johon voi luottaa sataprosenttisesti ja pärjää lasten kanssa loistavasti. Niinä päivinä tulee kylläkin tehtyä vähän lyhempää päivää töissä