Tee helppo ilmastoteko, laita oveen/postilaatikkoon ei ilmaisjakelua.
Helppo tapa vaikuttaa mitä et koskaan lue lehdestä.
Kommentit (9)
Meillä lukee:
ei mainoksia
ei ilmaisjakelulehtiä
ei pizzaruokalistoja
Ne mainokset on jo painettu ja kuljetettu jakajille. Jos sinä et niitä luukkuusi halua, ne menevät roskiin. Mainoksia tehdään tietty määrä joka piirille, riippumatta siitä monessako ovessa/ laatikossa lukee ei mainoksia/ ei ilmaisjakelua.
Vierailija kirjoitti:
Ne mainokset on jo painettu ja kuljetettu jakajille. Jos sinä et niitä luukkuusi halua, ne menevät roskiin. Mainoksia tehdään tietty määrä joka piirille, riippumatta siitä monessako ovessa/ laatikossa lukee ei mainoksia/ ei ilmaisjakelua.
Kyllä ne niitä päivittää, huonopalkkaiselle mainosjakajalle ei mielellään jakamattomista lehtisistä makseta.
itse jakanut ja ne painaa ihan pirusti kiivetä rappusia ylös/alas. ja tottakai se jakelu loppuu jos piirissä on vaan pari taloutta jotka vastaanottaa mainoksi. ei niitä turhaan paineta jos niitä ei kukaan lue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne niitä päivittää, huonopalkkaiselle mainosjakajalle ei mielellään jakamattomista lehtisistä makseta.
Jakajat itse tekee ne päivitykset. Luuletko että pomot lähtisi laskemaan ei mainoksia ovien määrää, no eivät lähde. Kuka hölmö vähentäisi mainostensa määrää ja palkka pienentyisi entisestään.
jakajat ei pääse niitä itse muutteleen. niistä voi ilmottaa esimiehelle joka tekee jos tekee.
koko ammattia ei pitäs olla olemassa. mikään firma mikä ei kykene maksamaan palkkaa millä elää pitäskin kaatua. loput hain kelasta
On jo tarra ovessa. Vielä kun nää afrikan ihmeet oppisi lukemaan eikä laittaisi mainoksia, mutta vaikka kuinka monta kertaa on asiasta soittanut, niin ei auta. Työntekijöiden vaihtuvuus on niin suurta että kun yksi on sen asian sisäistänyt, onkin pian taas jo uusia jakaja ja sama ruljanssi edessä.
Postisesta et pääse eroon millään. En tajua miksi sellainen turhake on tehty.