Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku saanut muutettua sen, että mies pitää itsestäänselvyytenä?

Vierailija
09.07.2022 |

Tajusin juuri, että meillä on kysymys sellaisesta. Että useat erilliset asiat liittyvätkin yhteen ja kokonaisuutena kyse on siitä, että mies on alkanut vuosien kuluessa pitää minua itsestäänselvyytenä. Se alkoi aikoinaan naimisiinmenon jälkeen, mutta on pahentunut ajan kuluessa. Mies on kuulostanut puheissaan siinä, ettei enää arvosta minua niin paljon kuin ennen ja katsoo jopa vähän alaspäin. Hän ei koskaan anna kohteliaisuutta esim ulkonäöstäni, vaan pikemminkin hänellä olisi parannusehdotuksia siitä. Hän ei tee kotitöitä, eikä halua viettää aikaa yhdessä.
Onko joku saanut tällaisen tilanteen korjattua jotenkin? Olen jo puhunut ja kertonut, miltä minusta tuntuu, mutta se ei ole vaikuttanut mihinkään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin korjata vastaavan niin että lähden. Parempi on yksin kuin tällaisessa suhteessa.

Vierailija
2/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin lopulta eron. Sitten mies sanoi, että yritetään vielä. Ei käynyt minulle.

Sain vuosia niin kylmää ja törkeää kohtelua, että ihan hävettää, että niin kauan siedin. Sellaista ivallista puhetta ja saattoi olla täysin reagoimaton sanoihini.

Itsekin yritin puhua miltä tuntuu. Sain vastauksesta "minäminäminä... Eikä kukaan muu".

Vierailija
4/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi  ttu mitä pa  skaa nämä teidän va  jakkien "parisuhteet" on.

Vierailija
5/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas hyvä omasi on?

Vierailija
6/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hommasin itselleni suhteen niin kaikki muuttui. Valitettavasti parin vuoden päästä ollaan taas samassa tilanteessa, tosin ei niin pahasti.

Vierailija
7/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas hyvä omasi on?

Sitä ei ole, juuri tällaisten mt ongelmaisten ihmisten takia. 99% on niitä, ne ei ole terveitä päästään.

Mä en jaksa näitä ihmisiä ollenkaan.

Vierailija
8/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkiävajakkeja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas hyvä omasi on?

Sitä ei ole, juuri tällaisten mt ongelmaisten ihmisten takia. 99% on niitä, ne ei ole terveitä päästään.

Mä en jaksa näitä ihmisiä ollenkaan.

Ja tuskin kukaan jaksaa sinuakaan. Suollat todella raskasta tekstiä. Oletko katkera vai miksi ilkut kaltoinkohtelulle?

Vierailija
9/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, hommasin itselleni suhteen niin kaikki muuttui. Valitettavasti parin vuoden päästä ollaan taas samassa tilanteessa, tosin ei niin pahasti.

Miten sivusuhde vaikutti parisuhteeseenne? Kerroitko siitä miehelle ihan suoraan, vai piditkö sen salassa, mutta se vaikutti jotenkin epäsuorasti sinuun kohentavasti ja mies aisti sen muutoksen jotenkin?

Vierailija
10/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kysymys itsestäänselvyydestä, koska suhteessa kuuluu olla itsestäänselvä.

Kunnioitus on loppunut.

Itsestään epäselvän tekeminen ei ole ratkaisu, jos haluat jatkaa suhdetta, koska se on sama kuin suhteen lopettaminen.

Vierailija
11/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sivusuhde vaikutti parisuhteeseenne? Kerroitko siitä miehelle ihan suoraan, vai piditkö sen salassa, mutta se vaikutti jotenkin epäsuorasti sinuun kohentavasti ja mies aisti sen muutoksen jotenkin?

No tämä on pitkä ja monimutkainen tarina mitä en tässä halua avata, mutta mies aisti kyllä sen etten enää ollut kiinnostunut hänestä ja sitten käytös alkoi muuttua vähän. Kun suhde paljastui, hän päätti tehdä radikaaleja muutoksia käyttäytymiseensä.

Vierailija
12/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä on pitkä ja monimutkainen tarina mitä en tässä halua avata, mutta mies aisti kyllä sen etten enää ollut kiinnostunut hänestä ja sitten käytös alkoi muuttua vähän. Kun suhde paljastui, hän päätti tehdä radikaaleja muutoksia käyttäytymiseensä.

Huorintekijöiden kanssa seurustelee vain luusterit.

Vierailija
13/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen luota pois. Puskista tuli miehelle.

Vierailija
14/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä ratkaisut liittyvät eroamiseen. Onko kukaan onnistunut aikaansaamaan, että mies tajuaisi arvostaa, mitä hänellä on ja suhde muuttuisi taas hyväksi?

Ap

Vierailija
15/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nämä ratkaisut liittyvät eroamiseen. Onko kukaan onnistunut aikaansaamaan, että mies tajuaisi arvostaa, mitä hänellä on ja suhde muuttuisi taas hyväksi?

Ap

Lähde käveleen. Ei tommosta päänsärkyä kukaan jaksa.

Vierailija
16/16 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluaisin saada suhteen korjattua. Ei ole helppoa löytää kiinnostavaa miestä ja aluksi tämä oli ihan unelmainen romanssi suorastaan. Haluaisin siitä takaisin edes osan.

Ap