Onko muita, jotka odottavat että FB ja Instagram lakkaavat toimimasta?
Odotan tätä niin paljon. Olisi ihanaa palata aikaan ennen niitä.
Ja myös mielenkiintoista nähdä, kuinka jotkut alkavat tulla hulluiksi kun elämä on pyörinyt noiden ympärillä.
Nyt peukut pystyyn että päästään näistä eroon!
Kommentit (15)
Odotan innolla. Tosin asiasta meuhkattiin jo vuosi sitten samanlaisella uutisella eikä mitään tapahtunut.
Kunhan vievät Tiktokin myös mennessään.
Mä haluan päästä ainakin instagramista eroon ihan turha paikka.
Aika FOMOja ootte kun noin häiritsee että muut siellä
Odotan innolla sitä päivää, kun vauva palsta romahtaa.
Onko tää nyt sellasta samanlaista odotusta kuin jollain työpaikkaansa kyllästyneellä, joka odottaa potkuja koska ei uskalla itse sieltä lähteä?
Ei niitä ole pakko katsoa, joten vastaukseni on: Ihan sama.
Joo haluaisin nähdä kaikki nuoret aikuiset ja teinit että miten reagoi. Kai ne sanoo "omg mun elämä on pilalla en voi elää ilman Ig:tä." Haha miten pinnallista :D
Mä odotan! Tiktokista pitää ehdottomasti myös päästä, koska vakoilu ja rappion edistäminen.
Sinä päivänä syntyy kaaos kun tuo tapahtuu. Miljoonia ihmisiä Euroopassa koskettava tapahtuma. Kamala.
Joidenkuiden koko elämä on Instagramissa ja Facebookissa. Ystävät, suosio, maine, yritysten tekemisistä puhumattakaan.
Kyllä nyt on Irlannin ja EU:n ja Yhdysvaltojen ja Metan löydettävä sopu tässä asiassa.
Mielummin Snapchat ja Tiktok voisi sulkea
Kokeilin Snapchatia ja ihan typerä sovellus, poistin vaikka moni tuttu siellä
En jäisi kaipaamaan Facebookia enkä varsinkaan Instagramia, jota en käytä lainkaan, mutta TikTokkia ja Youtubea jäisin kaipaamaan. Vaikka TikTok monien mielestä on joku lasten tai nuorten paikka, niin kyllä sieltä löytyy sisältöä aikuisillekin ja Yotubesta tykkään kuunnella esim. kauhutarinoita ja murhamysteereitä.
Tuskin mikään tulee muuttumaan, eikö Youtubestakin ollut kaikenlaisia kauhujuttuja aikoinaan ja ihan normaalistipa se näyttää pyörivän.
Jos et halua olla Facessa tai Instassa niin ei siellä ole mikään pakko olla vaikka nuo ei romahtaisikaan...
Ei.