Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun aloittama koiranpentu-ketju poistettiin??

Vierailija
08.07.2022 |

???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta

Vierailija
2/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta

Ilmiantaja kärppänä paikalla. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt poistaa kaikki keskustelut.

Vierailija
4/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi poistettiin. Normaali aihe.

Vierailija
5/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-idän kulttuureissa koira ja koiranpentu ovat homoja halventavia haukkumasanoja. Ehkä joku pahoitti mielensä.

Vierailija
6/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samaa! kerrankin suurimmilta osin asiallinen ja kiva ketju, itsekin luin sitä ja meinasin juuri vastata kun se poistui.

Siihen olin vastaamassa, kun joku väitti että Suomessa on kiellettyä laittaa koira boksiin. Siis sellaiseen isoon kuljetuslaatikkoon. Näinhän asia ei todellakaan ole. koiran voi ihan hyvin totuttaa nukkumaan boksissa. Sitä ei tarvitse sulkea sinne tuntikausiksi, vaan hetktksi rauhoittumaan. Todella hyvä konsti saada villiintynyt koiranpentu levolle.

Vierailija
7/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on juuri tällainen. Yritin jo aiemmin varoittaa tästä sairasta meiningistä täällä.

Vierailija
8/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi tai kaksi vakityyppiä jotka viettävät suurimman osan vapaa-ajastaan palstalla ja poistattavat kaikki ketjut mistä eivät pidä syystä tai toisesta, aihe voi olla ihan mitä vaan. Jos hän ei vaikka pidä siitä miten ap vastaa tai on vastaamatta, hän ilmoittaa ketjun asiattomaksi. Tai jos joku on tehnyt samasta aiheesta aloituksen toissapäivänä, hän ilmoittaa uuden ketjun asiattomaksi. Säälittävää, mutta minkäs teet.