Miksi töksäyttelijöillä on niin laaja ystäväpiiri?
Olen ihmetellyt tätä. Sanotaan päin naamaa mitä ajatellaan ja ihmiset paheksuu takanapäin. Silti näillä törpöillä riittä kavereita. Kuka haluaa sellaisen ystävän joka laukoo suoraan 'mä en olis itselleni ostanu tollasta', 'ootko lihonnu', 'sulla näkyy juurikasvu', 'sulla on huono musiikkimaku' 'miten sun mies on silleen lihonnut' 'teillä on vähä kulahtanut sohva'...
Kommentit (7)
Koska töksäytyksistä ei kuulu ai-alkuista lausetta.
Heidän mielipiteeseensä luotetaan, koska ovat rehellisiä. Ehkä siksi. Plus joillekin tulee halu tehdä vaikutus näihin ihmisiin vaikka kärsisivätkin vuodesta toiseen heidän seurassaan.
Ovat ulospäinsuuntautuneita ja heillä riittä kavereita vaikka eivät olisi mukavia.
Omaa sisäpiirihuumoria. Tietynlaista rehellisyyttä, jota toisilleen erittäin tutut ystävät voivat tehdä? Muuten on todella hyvä tyyppi?
Heh...yksi vanha naapuri toistelee aina tavatessa kuinka paljon minä olen lihonut. "Sää oot paljon lihavampi kuin silloin aiemmin"
Tottahan se onkin.
Mutta sanooko ne enimmäkseen muille kuin näille vakkareille? Kai se silloin on helppo roikkua seurassa odotellen kieli pitkänä uutta murjaisua.
Oletko 12?