Usutin vanhan (naispuolisen) kaverini tiedustelemaan lisää vanhasta (naispuolisesta) ihastuksestani
Kummatkin naiset on siis samassa työpaikassa, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että ihastukseni on jo varattu.
Jos käykin ilmi, että se ei olekaan varattu, miten minun tulisi edetä?
Pyydänkö numeron suoraan ihastukseltani, vai olisiko parempi että kaverini antaa numeroni hänelle, hän tunnistaa minut varmasti kun ollaan kuitenkin vilkuiltu toisiamme jo pari vuotta?
Olen ajatellut, että joku kerta kun ihastukseni on työvuorossa, ostaisin ja antaisin hänelle kukkia, eikö se olisi ihan kelpo tapa kertoa epäsuorasti kiinnostuksestani?
Kommentit (4)
Elä anna kukkia. Sano naispuoliselle ystävällesi, että sanoo tällä ihastuksellesi, että tuntee sinut ja tietää, että voisit olla kiinnostunut tai, että olit joskus aikaisemmin kiinnostunut. Tai kysellyt sinusta. Sitten se kattoo millasen reaktion antaa ja järkkää teille tapaamisen tai sitten ei.
Korrekteinta olisi antaa vain oma numero, soittaa jos kiinnostaa (ja ei ole varattu).
Vierailija kirjoitti:
Korrekteinta olisi antaa vain oma numero, soittaa jos kiinnostaa (ja ei ole varattu).
Se minun kaverinihan voi numeron antaa, eikös se ole fiksumpaa kuin kirjottaa numeronsa vaikka kuittiin ja antaa siinä suoraan kassalla se?
Lähetä kukkakimppu ja sydänkortti. Nimeä ei ole pakko laittaa. Jos on niin että pitää sinusta arvaa että oet lähettäjä.