Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisia kavereita? Kertokaa heistä

Vierailija
03.07.2022 |

Täällä yksi kertoi, että joku kaveri oli availlut hänen keittiönsä kaapit matkiakseen järjestelyn.

Muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuivat väkivaltaisiksi ja rikollisiksi. Jotain huumetouhuja. En tarvitse sellaisia kavereita.

Vierailija
2/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tiedä ketä ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui uskovaiseksi. On nyt ex-kaveri. Vieläkin tuuppaa seuraan missä liikun. En kyllä yhtään haluaisi olla missään väleissä enää hänen kanssaan. Järkky ihminen.

Vierailija
4/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen kaveri (tai pitäisikö sanoa tuttava) joka on kiinni äidissään. Hän ei ikinä voi käydä missään tai tehdä mitään ilman äitiään. Äiti otetaan mukaan kauppaan, matkoille ja kavereiden luo. Joka paikkaan. Kaveri on perheellinen ja äidilläkin on puoliso. Oudointa on, että äiti otetaan mukaan myös kavereiden luo erilaisiin perhe- tai ystäväpiirin juhliin. Kerran äiti meni kylkiäisenä jopa kaverin työkaverin tupareihin. Äiti ei haluaisi aina olla mukana (jos olen oikein ymmärtänyt) mutta kaveri haluaa ottaa seuraksi.

Vierailija
5/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen kaveri (tai pitäisikö sanoa tuttava) joka on kiinni äidissään. Hän ei ikinä voi käydä missään tai tehdä mitään ilman äitiään. Äiti otetaan mukaan kauppaan, matkoille ja kavereiden luo. Joka paikkaan. Kaveri on perheellinen ja äidilläkin on puoliso. Oudointa on, että äiti otetaan mukaan myös kavereiden luo erilaisiin perhe- tai ystäväpiirin juhliin. Kerran äiti meni kylkiäisenä jopa kaverin työkaverin tupareihin. Äiti ei haluaisi aina olla mukana (jos olen oikein ymmärtänyt) mutta kaveri haluaa ottaa seuraksi.

Ja kaverilla on perhe??? Luulisi, että hänellä olisi lähinnä henkilökohtainen avustaja.

Vierailija
6/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.” 

Vierailija
7/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesta duunariperheestä, mutta käyttäytyy kuin olisi yläluokkaa. On siivoojaa, puutarhuria, ei tee ikinä mitään kodissaan tai pihassaan. Ei laita ruokaa myöskään. On oman elämänsä kreivitär. Kaikki rahat menee näihin apuihin. Ei mitään fyysistä rajoitusta, psyykkistä ehkä tämä outo itsensä säästäminen kaikista ikävistä velvollisuuksista.

Vierailija
8/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui piereskelijäksi.

Vierailija
9/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverilla on perhe??? Luulisi, että hänellä olisi lähinnä henkilökohtainen avustaja.

Kieltämättä olen usein miettinyt, että mitä tässä on taustalla. Ei tuo voi olla pelkkää läheisriippuvuuttakaan.

Vierailija
10/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi (työ)kaveri, joka varastaa kaikkea tarpeetonta työpaikalta. Ilmeisesti kleptomaani. Rahasta ei hänellä ole tiukkaa, asuu hulppeassa omakotitalossa ja puoliso erittäin hyväpalkkainen.

Tämä tyyppi on useasti jäänyt pikkuvarkauksista (käsipaperipaketti, kahvinkeittimen suodatinpusseja, nitoja, ym) kiinni, mutta ei silti lopeta. Häntä epäillään myös muiden henkilökohtaisen omaisuuden (sateenvarjo, keksipaketti, tms) pöllimisestä, mutta näyttöä ei ole.