Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauma rescuekoiria kuoli matkalla suomeen.

Vierailija
03.07.2022 |

Tämä rescuetoiminta on kyllä usein yhtä eläinräkkäystä. Pitkät kuljetusmatkat, karanteenit, tutkimukset.
Eläin ei ymmärtä että joku hyväntahtoinen nyt tässä häntä pelastaa vasn kokee pelkkää kauhua ja tuskaa.
Tällä kertas ne kuoli lämpöhalvaukseen.
Usein ihmisen motiivi on vieläpä oman sädekehän kiillotus.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimille olisi kuolema armollisempi hyvin usein.

Siis kivuton kuolema.

Vierailija
2/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitäis ennemminkin lopettaa, ihan tarpeeksi niillä on jo ollut kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaansa tekevät ja yrittävät. Olisiko parempi, jos kukaan koira tai kissa ei saisi uutta hyvää kotia ?

Mikset tee itse, jos paremmin osaat ?

Tarjoa apua, äläkä moiti.

Vierailija
4/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä oli rabies eli vesikauhu?

Vierailija
5/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pitäisi lopettaajo lähtömaassa. Paras ratkaisu kaikille. Suomalaiset eläinystävät voisivat rahoittaa sitä toimintaa.

Vierailija
6/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Parhaansa tekevät ja yrittävät. Olisiko parempi, jos kukaan koira tai kissa ei saisi uutta hyvää kotia ?

Olisi parempi kuin tehdä bisnestä eläimillä.

Vierailija
7/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmisenä ja monta koira-ulkoiluttajaa tuntevana, niin ulkomaiset recuekoirat ovat pentutehtaasta. Rokotustodistus on vaan ei ole rokotettu eli vastaaineet puuttuvat. Tarina taustoistakin on epäilyttävä eli ko tapaus Venäjältä,   ,,,,,,pulssimittari lyö piikkiä.

Vierailija
8/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Anteeksi mielipiteeni, mutta monessa tapauksessa on kyse pentutehtaasta.

Vierailija
9/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kotimaassa on ihan riittävästi autettavia eläimiä. Vaikea ymmärtää tätä ulkomailta roudaamista.

Vierailija
10/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Luin kerran jutun, jossa vasta otettu rescue koira raateli omistajansa kaverin. Yhtäkkiä oli vain pimahtanut ja hyökkäsi kimppuun. Tässäkin luultavasti taustalla se, että koira oli kaltoinkohdeltu ihmisten toimesta ja koiralle jäänyt tämä muhimaan pääkoppaan. En ikinä uskaltaisi ottaa koiraa, jonka taustoista en tietäisi mitään. Saattaisi tulla tuommoinen tikittävä aikapommi. Miten joku voi uskaltaa ottaa nuita kotiinsa?

Vierailija
11/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää että noin kävi mutta ei nyt koko rescue toimintaa voi tuollaisen kuljetusfirman huolimattomuuden takia mustamaalata. Ei tuo mikään normi ole että noin käy.

Vierailija
12/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Vierailija
13/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

dachshund kirjoitti:

Koiraihmisenä ja monta koira-ulkoiluttajaa tuntevana, niin ulkomaiset recuekoirat ovat pentutehtaasta. Rokotustodistus on vaan ei ole rokotettu eli vastaaineet puuttuvat. Tarina taustoistakin on epäilyttävä eli ko tapaus Venäjältä,   ,,,,,,pulssimittari lyö piikkiä.

Mihin väite pentutehtailusta perustuu?. Romaniassa koirien hintataso tuskin on korkea jos ollenkaan ja koiratarhat/järjestöt eivät maksa koirista mitään. Itselläni on Rescue ja iso tekijä oli raha, Suomessa koirat vaan ovat niin järjettömän hintaisia. Mikäli taas ottaa on kodinvaihtajan, ei ongelmista kerrota avoimesti ja ne ovat näitä sakemanni/doberman/karhukoira- yhdistelmiä.

Vierailija
14/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Olisi parempi kuin tehdä bisnestä eläimillä.

Eli sä et osta mitään eläinperäistä eikä sulla ole mitään lemmikkejä?

Vierailija
15/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentutehdaskoiria ne on

Vierailija
16/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dachshund kirjoitti:

Mihin väite pentutehtailusta perustuu?. Romaniassa koirien hintataso tuskin on korkea jos ollenkaan ja koiratarhat/järjestöt eivät maksa koirista mitään. Itselläni on Rescue ja iso tekijä oli raha, Suomessa koirat vaan ovat niin järjettömän hintaisia. Mikäli taas ottaa on kodinvaihtajan, ei ongelmista kerrota avoimesti ja ne ovat näitä sakemanni/doberman/karhukoira- yhdistelmiä.

Tuosta syystä meille tuli rescuekoira ulkomailta. En halunnut mitään kymmenenvuotiasta jättikoiraa, jolla on ollut kymmenen kotia. Meidän rescuekoira oli puolivuotias, kun tuli meille. On vähän eri asia kouluttaa sen ikäistä koiraa, kuin jotain kaltoinkohdeltua vanhusta.

Vierailija
17/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rescue kuullostaa paremmalta

Vierailija
18/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentutehdaskoiria ne on

Rescuekoirat tulee kyllä maista, missä pentutehtailu ei juurikaan kannata, sillä ihmiset hylkäävät rahapulassa koiransa kaduille muutenkin. Miksi kukaan pentutehtailisi siellä koiria, kun ei niitä saa myytyäkään.

Vierailija
19/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Luin kerran jutun, jossa vasta otettu rescue koira raateli omistajansa kaverin. Yhtäkkiä oli vain pimahtanut ja hyökkäsi kimppuun. Tässäkin luultavasti taustalla se, että koira oli kaltoinkohdeltu ihmisten toimesta ja koiralle jäänyt tämä muhimaan pääkoppaan. En ikinä uskaltaisi ottaa koiraa, jonka taustoista en tietäisi mitään. Saattaisi tulla tuommoinen tikittävä aikapommi. Miten joku voi uskaltaa ottaa nuita kotiinsa?

Ja mun työkaverin kultanennoutaja puri hänen kaveriaan. Miten joku voi ottaa noita kotiinsa?

Vierailija
20/31 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dachshund kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Anteeksi mielipiteeni, mutta monessa tapauksessa on kyse pentutehtaasta.

Että suomalaiset rescue-yhdistykset tehtailevat pentuja? Oletko vetänyt sieniä vai jotain muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä