Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nuori eläkeläinen esim 30v., kerrotko tutuillesi olevasi eläkkeellä vai miten

Vierailija
03.07.2022 |

selviät tilanteesta, kun kysyvät missä olet töissä vai joko sait töitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kysy missä olen töissä vaan millä luokalla olen. Vastaan vaan etten ole enää peruskoulussa.

Vierailija
2/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kysy missä olen töissä vaan millä luokalla olen. Vastaan vaan etten ole enää peruskoulussa.

Häh??? Oletko ope vai joku teini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh??? Oletko ope vai joku teini

30-vuotias.

Vierailija
4/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että olen eläkkeellä. Miksi sitä pitäisi kierrellä?

Vierailija
5/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa selitellä mitään niin vastaan että "olen ammatiltani X, mutta en ole juuri nyt töissä".

Vierailija
6/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tekeväni sekalaisia hommia. Ja tottahan se on. Tiskaan, siivoan, pesen pyykkiä, maksan laskuja jne. Kotona ja silloin kun voimat ja sairaus sen sallivat. Naapuri kysyi olenko lomalla, kun mua näkyy niin usein. Sanoin, niin onhan niitä ettätöitäkin. En siis sanonut, että niitä teen... Tyytyväinen tuntui olevan vastaukseen.

Vierailija
7/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä ihmisten ennakkoluulot näitäkin asioita kohtaan. Sairauksillehan ei mitään voi!

T. 40 v nainen ja työelämässä

Vierailija
8/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon avoin. Mietin silti aina, millaiset ennakkoluulot kulloisellakin kuulijalla on nuoresta eläkeläisestä. Turhaahan se on, ja olen vain itse epävarma asiasta.

En kerro syytä eläkkeeseeni, silloin karkottaisin pois kaikki juttukaverit, koska mielen sairaudet ovat niin stigmatisoivia. Päälle päin minusta ei näy mitään, mutta päänsisuksen vaihtaisin koska tahansa. Helvetti aamusta iltaan. Täyttä työtä olla sairas.

Nykyään kerron ammattini ja totean perään, etten ole juuri nyt työelämässä. Mielessäni mietin, onko utopiaa toivoa vielä työllistyvänsä.