Otin opamoxin tunti sitten, onko turvallista juoda yksi lonkero
Kommentit (21)
No ei se yksi nyt juuri mitään vaikuta.
Alkoholi ja bentsot eivät sovi yhteen.
Vedä vaan ihan kunnon kännit ja vielä vähän lisää opamoxia päälle niin ei tarvitse ainakaan hetkeen typeröidä täällä sitten.
Hohhoijaa, samat jutut näemmä kesät talvet joillain.
Lääkkeillä ja viinalla on vaikea päästä muutenkaan hengestään, että niin, et sinä siihen kuole. Mutta alkaa varmasti väsyttämään ja höpöä on. Jos on epävarma, nii ei ainakaan aamulle mitään sunnuntaimenoja. Voi olla, että et huomaa muuta kuin tuon väsymyksen väliltä pieni - ihan sikana.
Kävikö mielessä aloitusta tehdessä, että voisi olla oleellista kertoa lääkkeen vahvuus milligrammoissa ja alkoholin promille ja desilitrat.
No miksi piti mennä ottamaan se bentso, jos aioit juoda? Vai otatko normaalistikin sekaisin?
50 mg opamoxia avasin nyt tuon juoman eikai siinä mitään
Opamox on niin mieto bentso että juo vaikka 3-6 eikä tapahdu mitään. Mulla tuo ei ees jeesaa muuten ilman alkoa päälle
Ei ole.
Käytin aika erikoisia määriä aikoinaan, joita kukaan ei uskoisikaan.
Yritin myös itsemurhaa täysin absurdeilla määrillä, enkä kuollut. Olin 50 tuntia tajuton, käteni vammautui jäätyään puristuksiin - en olisi uskonut. Heräsin lattialta ja jatkoin elämääni.
Varo kuitenkin noviisina, jos juot enemmän alkoholia. Takapotku/yllättävä sekavuus voi tosiaan tulla yllättäen.
Yhden opamoxin jälkeen aina yx lonkero, kunnes alkaa tuntuun, että nyt bilettään!
Voi ottaa rauhassa vaikka kaksi lonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Käytin aika erikoisia määriä aikoinaan, joita kukaan ei uskoisikaan.
Yritin myös itsemurhaa täysin absurdeilla määrillä, enkä kuollut. Olin 50 tuntia tajuton, käteni vammautui jäätyään puristuksiin - en olisi uskonut. Heräsin lattialta ja jatkoin elämääni.
Varo kuitenkin noviisina, jos juot enemmän alkoholia. Takapotku/yllättävä sekavuus voi tosiaan tulla yllättäen.
Minkä tahansa lääkkeen väärinkäyttö on vaarallista. Siitä ei tässä ole kysymys.
Ota viinaa! Ota kirkasta viinaa puoli pulloa! Tee se nyt heti!
Vierailija kirjoitti:
Ei yhteen kuole mutta voi nousta päähän aikalailla
Olet siis kokeillut - vai luuletko vaan?
Ei yhteen kuole mutta voi nousta päähän aikalailla