G oletko pettänyt puolisoasi?
Kommentit (15)
Mies ei asiasta tiedä, enkä todellakaan koskaan enää voisi kuvitella olevani niin hölmö.
Suhteessa oli silloin toivomisen varaa ja olin oikeastaan sitä mieltä ettei olla yhdessä enää kovin pitkään, sittemmin tilanne korjaantunut, siksi ehkä oma huono omatuntonikin heräsi vasta myöhemmin kun meidän suhde voi jo paremmin.
Olimme eron partaalla ja lähdin baariin. Löysin taukin jota panna. Seksi oli surkeaa ja palasin häntä koipien välissä kotiin. Siitä on 7 vuotta, emmekä voisi enää olla onnellisempia. Meidän tapauksessa se siis kannatti.
en olisi mieheni kanssa jos pitäs muitakin saada. kai nyt aikuinen ihminen osaa himonsa hillitä.
mutta pelkään hulluna että mieheni pettää mua. Mikään ei anna aihetta olettaa, että niin kävisi, päin vastoin. Haluaisin jotenkin päästä eroon tästä pelostani, se ei ole reilua miestäni eikä itseänikään kohtaan. Onko vinkkejä?
Suhde oli jo loppusuoralla, niin silloin. Mutta seksiä ei silloin harrastettu toisen miehen kanssa, mutta oli minun luona yötä (koulukaveri).
mutta olen ollut ihastunut toiseen mieheen ja kertonut sen myös hänelle. Hän asuu onneksi kaukana, joten mitään fyysistä ei voikaan tapahtua.
Mutta tunnen syyllisyyttä jo kirjoitetuista sähköposteistakin...
En halua tätä suhdetta niin joutavalla pilata, se kun ei ole yhtään sen hienompaa jonkun muun kanssa, päin vastoin...
suuteleminen .... olen
seksi...olen